Sortida al Cim de les Àligues

El dijous, 29 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t van anar a visitar el Cim de les Àligues.

Van fer el viatge en autocar des de Badalona fins a Sant Feliu de Codines, on està situat el Cim de les Àligues.

aligues1

Un cop van arribar, van fer un recorregut per la zona de les gàbies, on van poder veure moltes aus rapinyaires.

aligues4

Les aus rapinyaires tene diferents tamanys, però totes tenen un bec ganxut i unes fortes urpes amb les que cacen les seves preses.

aligues2

aligues3

Àguiles descansant sobre troncs de fusta.

aligues5

L’àguila marcenca s’alimenta de serps.

aligues3

El duc és un gran mussol.

aligues3

L’òliba és una au nocturna que caça ratolins.

aligues3

El falcó pelegrí és un gran caçador d’ocells.

aligues3

Més tard van assitir a la sessió de vol de les aus. Allí van poder comprovar com volen i com cacen les aus rapinyaires.

aligues3

Va ser una visita molt interessant i els alumnes de 3r i 4t s’ho van passar molt bé.

Quant a fturmo

Mestre de Primària a l'Escola Feliu i Vegués de Badalona.
Aquest article ha estat publicat en 3r, 4t, sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sortida al Cim de les Àligues

1. Em va agradar molt aquesta sortida!!!!