L’aranya de la gran teranyina

Nom científic:  Agelena labyrinthica.
Família: Agelenidae.

Aquesta aranya teixeix una teranyina de gran tamany en forma d’embut, amb la que captura les seves preses.
En percebre el més mínim moviment de la teranyina, surt amb rapidesa de l’interior del seu forat.
Viu en zones herboses de secà.

Més informació sobre la família dels agelènids.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra, a no ser que s'indiqui el contrari, està sota una Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Spain Llicència.

Quant a fturmo

Mestre de Primària a l'Escola Feliu i Vegués de Badalona.
Aquesta entrada ha esta publicada en aràcnids, aranyes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat