Els propers 11, 12 i 13 de novembre anirem a Serinyà a viure unes colònies prehistòriques. Hem creat un enllaç per si voleu una mica d’informació de la casa.
Ja no som més els pebrots.
Aquest curs, coincidint amb l’any Amades, l’escola treballarem les tradicions populars catalanes. Per això, cada classe ha escollit algun nom referent a la cultura popular. Nosaltres, doncs, serem els correfocs. Guai, no?
Hem afegit una nova pàgina al bloc, la del Club d’escriptors. En aquesta pàgina hi anirem copiant els textos que fem a classe i que ens agraden més. Entreu-hi i llegiu-los.