Ens acomiadem del curs 2016-2017

0
Avui hem fet l’acomiadament d’aquest curs. Un curs carregat de bones vivències, de trobades, de tallers i de compartirs moments. El resultat de tot plegat queda recollit en aquest bloc i en el llibre de Les receptes de les famílies de la Sínia.
Agraïr a totes les famílies la seva implicació i la bona predisposició que sempre han mostrat.
Que passeu un agradable i feliç estiu!
Abraçada!

Manoli Lara
TIS

Aprenem a fer paper

0
Com a tancament dels tallers de cuina i d’alfabetització digital, les famílies de la Sínia estem fent paper per tal de preparar el què serà el nostre llibre de receptes; LES RECEPTES DE LA SÍNIA.
Anem cada divendres al Tapís de Vic, una entitat sense ànim de lucre que es dedica a donar feina als joves en risc psicosocial. Allà estem aprenent a fer-nos el paper, les portades del nostre llibre de receptes.

Tómbola solidària 13 de maig

0
El proper dissabte dia 13 de maig l’AMPA de la Sínia organitza una Tómbola Solidària per recollir diners per fer millores als patis de l’escola. Esperem que hi hagui molta participació i que poguem gaudir d’una bona jornada lúdica. I no t’oblidis que… sempre toca!

tombola

DIA: Dissabte 13/05/17
Hora: de 16.00 a 19.00 h
Lloc: Plaça de la Noguera
US ESPEREM A TOTS!

Avui s’ha fet un altre conte….

0
Els infants de l’escola la Sínia han pogut gaudir, altre vegada, d’una estona de contes. Primer han estat les alumnes de l’escola d’adults del Montseny que ens han explicat “de què fa gust la lluna?” i, després, la Pardeep, mare de dos nens de l’escola, ens ha explicat una història típica de la Índia: “el llenyataire honrat”.
Moltes gràcies a tots!

Així celebrem el final de segon trimestre…

0
Amb les famílies de la Sínia hem celebrat el final de trimestre de la millor manera, amb molt de menjar i bon ambient!
Que passeu una bona Setmana Santa!!

IMG_2556   IMG_2563

IMG_2560 IMG_2561

Hem fet cartells!!

HEM FET CARTELLS!

L’AMPA de la Sínia està treballant amb el “Projecte Pati” amb la finalitat de fer modificacions als espais exteriors partint de les demandes dels infants. Per tal de poder-ho dur a terme es pretén recaptar fons amb l’organització d’una “Tómbola Solidària” el proper 13 de maig a la Plaça de la Noguera.

Per tal de poder reunir objectes per la “Tómbola Solidària” s’han creat materials de difusió per demanar col·laboració als comerços del barri. En aquesta ocasió els cartells s’han fet al “Taller d’Iniciació a les TIC” que s’està duent a terme al Punt Òmnia Pla del Remei des del passat mes de gener on hi han participat més d’una trentena de famílies.

Mireu quins cartells tant xulus que han fet les mares!

IMG_20170405_102554

Posem l’escola maca per rebre les noves famílies

0
El proper 11de març se celebra el dia de portes obertes a l’escola. Les mares de la Sínia hem plantat flors per rebre les noves famílies.
Benvinguts/des!!!

img_2072

img_2064

img_2059  img_2068

Dia de la dona al taller de cuina

0
Avui hem celebrat el dia de la dona al taller de cuina i, que millor manera què… menjant!
Gràcies a totes les dones participants que han fet del dia d’avui una trobada  per compartir i donar el millor d’elles mateixes!
Perquè cada dia tinguem coses a celebrar!

img_2036

El Carnestoltes ja es aquí!!

Benvolguts/des,
Ja tenim el rei Carnestoltes a la Sínia. Enguany ha deixat al seu ajudant al cub de vidre de l’escola, aquest ha estat creat per les mares que assisteixen al taller de costura del dilluns. Moltes gràcies!!
A gaudir d’aquesta setmana boja i plena de disbauxa!!
Endavant Carnaval!!

Contes de 5 a 6

2

El primer dimarts de cada mes es realitza un conte al cub de vidre, per a tots els infants de l’escola i les seves famílies. Ahir es va realitzar el conte de la Talpeta, dinamitzat per l’escola d’adults. Hi va haver molt bona participació!

El mes que ve, més!

img_1354 img_1357