CAR de Sant Cugat

El dimarts dia 20 de novembre es va realitzar la jornada de Formació pels centres de Primària que participen del Pla Català de l’ESport al CAR de Sant Cugat. Des la Ribera d’Ebre van anar-hi alumnes de Flix, Móra d’Ebre i Móra la Nova.

Els alumnes van tenir una jornada lúdico formativa de diferents esports com ara el korfal, l’esgrima, el tennis taula, el futbol flag, el voleibol… Els coordinadors, per altra banda, després de la sessió teorica del matí vam fer una visita i pràctica als diferents esports on els alumnes estaven treballant.

Ah! i per la tarda ens vam poder fer una foto amb la Gemma Mengual que estava entrenant amb les nadadores de la natació sincronitzada. .

Va ser una jornada força molt interessant, pels alumnes i pels coordinadors!!!

pcee_car_201107_primaria002.jpg

Fins la pròxima!!!

Acrosport

A 2CM estem treballant els malabarismes, les tomabarelles i l’Acrosport. L’Acrosport és una modalitat gimnàstica on es tracta de fer figures amb el cos i on es necessita concentració, força i equilibri.

acrosport.jpg    acroport3.jpg