Xerrades dels Agents Rurals

El cos d’Agents Rurals ofereix una sèrie de xerrades als centres educatius durant el curs 2018-2019.

En aquesta carpeta trobareu les fitxes informatives de cada una de les xerrades i la fitxa de sol·licitud, per poder-les demanar:
Tal com veureu, n’hi ha per a tots els nivells educatius. A més, si a banda dels temes que s’ofereixen, teniu alguna petició específica sobre algun altre aspecte del medi natural, els la podeu adreçar.

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

La Xarxa Vives d’universitats organitza una nova edició de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, una competició en la qual diversos equips d’estudiants (de 4rt d’ESO, batxillerat i cicles formatius) s’enfronten dialècticament sobre un tema polèmic i d’actualitat.

L’activitat contribueix a fomentar habilitats fonamentals en qualsevol àmbit professional, com són la capacitat de parlar en públic i la d’argumentar.

La preinscripció estarà oberta de l’1 d’octubre al 9 de novembre.

Més informació:

Xarxa Vives d’universitats

Fora aules!

fora aules!

Presentem quatre activitats educatives, adreçades als centres escolars del Moianès, algunes amb una llarga tradició a la comarca i altres de noves, que es realitzaran al llarg del curs 2018-2019.

Són quatre propostes de temàtica molt diferent (alimentació, música, lectura i prehistòria), amb algunes característiques comunes, com ara la participació activa de l’alumnat i la realització en espais fora dels recintes escolars.

Vegeu el fulletó Fora aules!