Llegim al carrer 2018

El dia de Sant Jordi torna l’activitat Llegim al carrer, en la qual els nois i noies de cicle mitjà i cicle superior de primària i de 1r d’ESO de les escoles i l’institut de Moià llegiran poemes en cinc espais públics: davant la Biblioteca, a la plaça de l’Ajuntament, a la plaça de l’Església, a la plaça del CAP i a can Rocafort.

Enguany també hi participarà l’Esplai per a gent gran i les AMPA de les escoles bressol.

A l’enllaç de sota podeu consultar la distribució de grups lectors i oients, per espais i franges horàries.

Horari de lectures

X(p)rimenta 2018

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació convoca una nova edició del concurs de vídeos X(p)rimenta, adreçat a professorat i alumnes de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius.

Es tracta de realitzar un experiment científic i a filmar-lo en vídeo, amb l’objectiu d’il·lustrar algun principi científic i tecnològic interessant.

El termini d’admissió de propostes acaba el 15 de maig de 2018.

Més informació:

X(p)rimenta – Recerca en acció