DARRERA TROBADA DE FUTBOL SALA 2017

El passat dia 20 de maig els alumnes que fem l’extra escolar de futbol a l’escola vam realitzar la darrera trobada de futbol sala d’enguany. L’activitat es va desenvolupar al pati de l’escola. La trobada era la cloenda del curs i van participar tots els equips amb qui havíem competit al llarg de l’any. Va ser complicat, ens va suposar un esforç molt gran, ja que els equips de les altres escoles han millorat força el seu joc. Tot i així vam poder guanyar. Ha estat una experiència molt gratificant i agradable el fet de haver pogut compartir tots els dimarts una estona de joc amb els nostres amics del centre.
Volem agrair l’esforç i la dedicació dels monitors que ho han fet possible, en Josep Maria, en Marc i en Martí. Moltes gràcies als tres.
Alumnes de 6è de l’equip.

VEURE FOTOS