TROBADA DE MINIOLIMPÍADES DELS JOCS EMPORION 2017

El passat divendres 12 de maig es va realitzar la trobada de Miniolimpíades dels Jocs Emporion 2017 a les pistes d’atletisme de Palafrugell. Els alumnes de Cicle Inicial de l’escola hi van participar i s’ho van passar d’allò més bé.
Es tractava de realitzar tot un seguit de proves atlètiques distribuïdes a partir d’un circuit d’estacions. Els nens i nenes van poder fer fins a un total de 10 proves com ara curses, llançaments de pes i vòrtex, un cros, relleus, proves de diferents tipus de salts…
Va ser molt maco participar en aquesta trobada perquè els nostres alumnes van poder viure l’experiència de fer aquestes diferents activitats atlètiques en unes pistes d’atletisme juntament amb altres nens i nenes de la seva edat doncs eren més de 600 nens i nenes del Baix Empordà.

VEURE FOTOS