TROBADA DE KORFBAL A 5è 2017

Ja estem a 5è. Els nostres grups s’ha barrejat i ara els nostres companys i companyes de classe són diferents.
El passat dimecres 27 de setembre de 2017 vam anar a jugar a korfbal al camp de futbol de Sant Feliu de Guíxols. Era una activitat del Pla Català d’Esport d’Escola organitzada pel Consell Esportiu del Baix Empordà i amb la participació del PKC, l’IES Ridaura i el nostre ajuntament.
Nosaltres ens ho vam passar molt bé, ens vam divertir molt. Vam jugar amb els nens i nenes de 5e del Gaziel i de l’Ardenya.
Li volem donar les gràcies als nois i noies del IES Ridaura que van fer d’arbitres als partits.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM.
VÍctor i Yanira
Si voleu veure les fotos cliqueu a sobre.

Veure les fotos

DARRERA TROBADA DE FUTBOL SALA 2017

El passat dia 20 de maig els alumnes que fem l’extra escolar de futbol a l’escola vam realitzar la darrera trobada de futbol sala d’enguany. L’activitat es va desenvolupar al pati de l’escola. La trobada era la cloenda del curs i van participar tots els equips amb qui havíem competit al llarg de l’any. Va ser complicat, ens va suposar un esforç molt gran, ja que els equips de les altres escoles han millorat força el seu joc. Tot i així vam poder guanyar. Ha estat una experiència molt gratificant i agradable el fet de haver pogut compartir tots els dimarts una estona de joc amb els nostres amics del centre.
Volem agrair l’esforç i la dedicació dels monitors que ho han fet possible, en Josep Maria, en Marc i en Martí. Moltes gràcies als tres.
Alumnes de 6è de l’equip.

TROBADA DE MINIOLIMPÍADES DELS JOCS EMPORION 2017

El passat divendres 12 de maig es va realitzar la trobada de Miniolimpíades dels Jocs Emporion 2017 a les pistes d’atletisme de Palafrugell. Els alumnes de Cicle Inicial de l’escola hi van participar i s’ho van passar d’allò més bé.
Es tractava de realitzar tot un seguit de proves atlètiques distribuïdes a partir d’un circuit d’estacions. Els nens i nenes van poder fer fins a un total de 10 proves com ara curses, llançaments de pes i vòrtex, un cros, relleus, proves de diferents tipus de salts…
Va ser molt maco participar en aquesta trobada perquè els nostres alumnes van poder viure l’experiència de fer aquestes diferents activitats atlètiques en unes pistes d’atletisme juntament amb altres nens i nenes de la seva edat doncs eren més de 600 nens i nenes del Baix Empordà.

L’ESTACIÓ PASSA PER L’ARO 2017

El passat dia 7 d’abril els alumnes de l’Estació van celebrar el dia mundial de l’activitat física realitzant una divertida activitat que consistia en passar per dins d’un cèrcol.
Els nens i nenes ,col•locats en rotllanes, havien de passar el cèrcol pel seu cos sense trencar la rotllana.
Vam comptar ,entre Educació Infantil i Primària, que els alumnes de l’Estació van passar per l’aro 3916 vegades.

SENSIBILITZACIÓ DE MIFAS A CS 24/03/2017

Enguany el Grup Mifas ha tornat a l’escola per tal de conscienciar-nos i sensibilitzar-nos pel que fa a les discapacitats i la superació de les barreres arquitectòniques.
En Carles com a jugador de bàsquet amb cadira de rodes i amb la seva vivència del dia a dia ens ha transmès un missatge, sempre positiu, de com afrontar la vida amb una discapacitat.
Els nens i nens han pogut preguntar i vivenciar tot el comporta moure´s amb cadira de roda i han après la importància de prendre i tenir en compte tot el que significa la seguretat vial com ara lligar-se el cinturó de seguretat quan anem en cotxe.
IMG_002 VEURE FOTOS

TREBALL COOPERATIU A L’HORA D’EDUCACIÓ FÍSICA AMB ELS ALUMNES DE TERCER

Els alumnes de tercer aquest trimestre han fet “Reptes cooperatius”. L’activitat consistia en trobar o descobrir la millor solució davant d’un repte. Ells llegien l’activitat i havien de donar una solució motriu. Amb aquesta activitat han treballat la comprensió escrita, l’activitat física i el treball en equip entre altres aspectes.

CLIQUEU I VEUREU LES FOTOS

CLASSIFICACIÓ DE KORFBAL (1r trimestre)

Ja tenim la classificació de korfbal dels nostres equips. Al costat del nom de l’equip hi ha els punts que ha obtingut.

CLASSIFICACIÓ ALEVÍ

1 ESCOLA ESTACIÓ 20
2 ESCOLA CARRILET “A” 18
3 PKC “A” 14
4 ESCOLA ESTACIÓ “B” 12
5 PKC “B” 12
6 ESCOLA CARRILET “B” 10
7 PKC “C” 8
8 CE SANT JOSEP 8
9 ESCOLA GAZIEL “A” 4
10 ESCOLA GAZIEL “C” 3
11 ESCOLA GAZIEL “B” 1

Això vol dir que ens hem classificat per jugar la Final de korfbal que es durà a terme el proper dissabte 21 de gener al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro a les 9 del matí.

CROS ESCOLAR DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

El passat dissabte 14 de gener del 2017 43 nens i nenes de la nostra escola van participar en el cros escolar de Sant Feliu de Guíxols.
Tot i que va ser un matí més aviat fred els nostres alumnes van participar amb moltes ganes i s’ho van passar d’allò més bé.
Fou una jornada molt divertida i es van aconseguir fins a un total de 5 medalles.
Podeu consultar les fotos que ha penjat el consell comarcal
Link web: http://www.baixemporda.cat/esports/ca/fotografies-4a-jornada-circuit-comarcal-cros-Sant-Feliu-de-Guíxols-14-01-2017.html
Aquestes són les fotos que vam fer els mestres de l’escola. Toca l’enllaç.

MATINAL ESPORTIVA DE FUTBOL SALA

El passat dissabte 17 de desembre els alumnes que realitzen l’activitat extraescolar de futbol sala van fer una trobada al pati de l’escola amb alumnes de l’Ardenya.
Tot i el bon paper que van fer a nivell esportiu els nostres alumnes hem de destacar l’esportivitat que en tot moment hi va haver entre les dues escoles.
Els nens van jugar molt bé però sobretot van gaudir realitzant una activitat esportiva amb els seus amics i companys de l’escola.
img_9507img_9501
Podeu veure més fotos aquí.