El Corral de Neri.

Els i les  mestres del seminari de coordinació d’aules de ciències de les escoles de Tarragona , en la seva reunió del mes de maig hem visitat la Granja-Escola “El corral de Neri” al Catllar.

Seminari TGNDesprès d’un recorregut per les instal·lacions i la presentació dels seus habitants, hem estudiat el ventall  de possibilitats que allí s’ofereixen.  Animals domèstics que els nens poden observar d’aprop, tocar, muntar, acaronar i conèixer de forma molt propera els seus hàbits, qualitats i utilitats . Tallers a l’aire lliure, de jocs, hort, aliments naturals, histories de pastors. Tot adaptat a la edat, des de llars d’infants fins a …

Granja i hort

És una bona “Aula de ciències” que no podem tenir a cada escola, però que la tenim a la nostra disposició. Un recurs per aprofitar.

Quant a Roberto

Mestre de ciències al cicle superior del CEIP Marcel.lí Domingo de Sant Pere i Sant Pau TARRAGONA.