+ ACTIUS CADA DIA

Avui divendres 6 d’abril se celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física amb l’objectiu de promoure l’exercici diari i una alimentació saludable.

Des de la secretaria General de l’Esport conjuntament amb el Departament de Salut, van proposar organitzar diferents esdeveniments a les escoles durant el mes d’abril per difondre el seu lema: + ACTIUS CADA DIA.

És per això, que ahir dijous 5 d’abril, vam organitzar una Jornada de Jocs Tradicionals i Populars Catalans. Tots els nens i  nenes de l’Escola ens vam dividir en 10 grups i vam jugar a cinc jocs diferents.

No sols ens ho vam passar genial, sinó que també vam fer exercici!

A continuació us deixem un recull de fotografies dels diferents cursos que formaven els grups.

FOTOS P3, P4 i P5

FOTOS 1r, 2n i 3r