La Vinyala amb la Marató de TV3

Durant aquesta setmana a l’escola hem preparat activitats per recollir diners per la Marató de TV3. Com cada any posarem paradetes al pati d’infantil i a l’entrada principal amb manualitats nadalenques que han fet tots els i les alumnes, les posarem dimarts, dimecres i dijous, tant al migdia com a la tarda. Aquest any a més hem preparat una masterclass de Country (dimecres 16.15h) i una xerrada sobre Primers Auxilis i prevenció de riscos a la llar (dijous 16.15h). Podreu fer un donatiu a les activitats que siguin del vostre interès. Desitgem que us agradi i que us engresqueu a participar!!

cartell-marato

TEATRE 6è

El passat mes de maig els alumnes de 6è es van convertir en actors i actrius. Han treballat durant tot el curs 2 obres de teatre escrites per ells i aquest és el resultat. Esperem que us agradi. (Cliqueu a les imatges)

6è A