EuroComRom

Aquest curs el Departament es planteja pilotar el mètode  EuroComRom, que és una iniciativa per al plurilingüisme romànic. Aquest mètode, desenvolupat ja fa uns anys pels professors Stegmann i Klein de la Universitat J.W. Goethe de Frankfurt, està més d’actualitat ara que tenim un nou currículum integrat de llengües, organitzat en tres grans dimensions, essent una d’elles la competència plurilingüe i intercultural.

Què em dieu? Molt interessant, no?

En la presentació, una breu introducció al mètode.

Projecte Lingüístic de Centre

Aquest curs la majoria de centres us heu proposat de revisar els vostres projectes lingüístics, d’acord els nous curriculums i l’actual context plurilingüe i intercultural. Per si us pot servir d’alguna cosa, us envio una presentació introductòria  per a situar l’actualització d’aquest document general de centre.

Karaoke a l’aula d’acollida

Us agrada cantar?? Sí?? A mi també!! Ja coneixeu el karaoke player VanBasco’s??

Us podeu descarregar el programa gratuïtament, així com també centenars d’arxius midi en diferents idiomes!!

No us el perdeu, a l’aula d’acollida funciona de meravella i, si teniu una pissarra digital, ja teniu la festa muntada!!

Algú ho prova i ens explica??

karaoke AA

(Imatge d’en Jordi Jubany i Vila, del CEIP Pere Vila de Barcelona)

Ah! L’enllaç:

IV Premis Candel – IES La Serreta (Rubí) –

L’aula d’acollida de l’IES la Serreta de Rubí va rebre el passat 15 d’octubre de 2007 un dels IV Premis Candel que otorga la Fundació Lluís Carulla per haver desenvolupat un lloc web que ofereix materials i recursos útils i necessaris per atendre les necessitats lingüístiques, emocionals i curriculars que els i les alumnes nouvinguts presenten.

Moltes felicitats al tutor de l’aula d’acollida, en Josep Gregori! Així com també felicitats a tots aquells professionals (mestres, professors/es, assessors/es LIC,…) que dia a dia col·laboren en la integració de l’alumnat nouvingut amb la seva feina !

IES La Serreta