Daily Archives: 13 gener 2011

Fem teatre els alumnes de 6è. Capítol no 8

Hola nens i nenes informatics!El dimarts dia 16 de novembre vam fer una activitat SUPER XULA!

A teatre podiem portar tot el que volguéssim;Pilota,patins,skates…Però sobretot coses que sapiguéssim fer!

Va haver-hi un grup que va fer trucs de futbol, el Sergi va tocar la guitarra electrica(I AIXÒ ENS VA AGRADAR MOLT),Un altre grup els patins,el Daniel.B el skate..

Hi havia coses que eren molt interessants,però que dalt d’ un escenari no es podia fer i tambè  havia coses que no servien per molt. El més important era les coses que sabiem fer.

Us continuarem informant ^.^!

Maria Rivas i Vitia Cabelloimag0043

Fem teatre els alumnes de 6è. CAPÍTOL 7è

Hola nens i nenes de l’escola!

El dimarts 9 de Novembre  a teatre vam fer una activitat molt divertida.Consistia en fer petites obres de teatre en grup. Les històries de teatre eren contes classics,però modernitzats. Un grup va fer LA CAUTXETA LILA i un altre LA CAPUTXETA VERMELLA.Uns altres ELS  TRES PORQUETS i ELS TRES LLOPS.

Totes eren molt divertides i molt originals i estaven molt ben pensades!

Us seguirem informant sobre el que fem a teatre ^.^!

Maria Rivas i Vitia Cabello

Fem teatre els alumnes de 6è . Capítol 6è

El dimarts dia dos de novembre, en el teatre vam fer una cosa diferent un joc que es deia: Les Cinc Cadires.El joc era divertit perquè en la primera cadira el nen o la nena havia de riure. La segona cadira  havies  d’enfadar-te i insinuar ràbia. La tercera cadira havies d’ insinuar que ploraves perquè estaves trist. La quarta que havies d’insinuar que estaves enamorat d’una nena o d’un nen i treure la teva bellessa interior. La cinquena cadira es tractava de fer un crit de cinc a set segons.

Paula Mateo, Erik Hernàndez i Daniel Barrero. Alumnes de 6èB.

imag0004

FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº5

imag0002

Hola nens i nenes l´ altre dia van explicar les obres de teatre que vam escriure , van haver històries molt interessants : de por , d´aventures , de fantasia etc …

Gairebé tots el nens ho vam fer de zombies , les històries van ser molt interessants, i al Toni li van agradar molt .

Realitzat per : Manuel Madrid i  Laura Vela

FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº4

imag0008
imag0005

Hola nens i nenes som els nens de 6èB avui em fet una classe que ha estat  molt difícil per a nosaltres. Primer , un nen o nena tenia  que possar-se en una cadira, en Toni assenyalava a un nen/a  i tots els companys picaven a les  cames perquè no s´escoltés d´on venia el nostre company.Tenia que tocar-li la cara i amb el tacte esbrinar qui era . El Toni va fer aquesta prova per esbrinar si ens coneixiem tots. I amb aquest joc vam fer abraçades i petons.Ens va dir de fer uns deures : el mateix que vam fer a  la classe.Esperem que us agradi la nostra informació .

ESCRIT PER :Noelia  Gonzalez i Laura Vela

FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº3

Hola nens i nenes vinyalers!Com veiem que us agrada molt tafanejar, us explicarem que hem fet el teatre avui i les activitats que hem realitzat.

Primer,el Toni ens va demanar la setmana passada uns deures:

-entrar en silenci  al gimnàs i escoltar.

Seguidament ens va explicar l’activitat que fariem i a corre -cuita ens vam posar a preparar-la.Consistia en fer grups de cinc o sis nens i nenes,i en vuit o deu imatges havíem de fer una història del què volguéssim.Llavors el públic que eren els nens que encara no havien fet l’activitat  havien de tancar els ulls  i els altres podien  anar canviant de postura.La veritat es que ens va  agradar molt…Esperem que a vosaltres també us hagi agradat.

Fet per:Montse Garcia i Marc Rodriguez

imag0389

FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº2

Hola nens i nenes de  l´escola  La Vinyala  us explicarem la segona sessió de teatre .

Vam fer   jocs molts divertits com : el joc de les parelles com també el joc de les estatues.

Ara us explicarem  de què anaven els jocs :

El de les parelles consistia  en buscar nens i nenes de la classe amb el nombre que deia  en Toni ( per exemple  amb el 5 haviem de  fer grups de 5 ).

El de les estatues havies de fer una estatua amb el teu company i quan en Toni deia: ja les estatues cobraven vida.

Ezequiel Trias,Manuel Madrid i Sofia Lewandowski

imag0354

FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº1

imag0348
El primer que vam fer va ser presentar-nos al nostre professor Toni,que és molt divertit i simpàtic!
Després vam fer una activitat que era per transmetre energia els uns als altres.
Més tard vam fer salutacións de diferents maneres:Donant-nos la mà, abraçant-nos com si no ens haguessim vist desde fa molt temps i donant-nos la mà amb cara de fàstic,com si ens portessim malament entre nosaltres.
Al final de cada classe mirem fixament als ulls dels nostres companys durant quatre segons.
Noticía realitzada per:Maria Rivas,Patricia Galarza i Saray Mera.