Tots en pijama

Avui dimarts 6 de febrer els nens i nenes de 2n hem vingut a l’escola amb pijama. Teníem molta son, ens hem adormit i no hem tingut temps de canviar-nos……ÉS BROMA!! És una de les consignes que ens va donar ahir el rei carnestoltes!!

La veritat és que és molt còmode anar amb pijama i sabatilles per l’escola. Ho podríem fer més sovint!

Ssssshhhht! Que anem a la biblio!

Els nens i nenes de 1r hem anat dimecres 24 de gener a la biblioteca de Les Voltes per veure quants llibres, revistes, multimèdia, etc. hi ha per consultar. Ens han explicat una història i hem estat xafardejant contes. Ens han dit que podem agafar llibres i endur-nos-els a casa i tornar-los al cap d’uns dies. Quines ganes tenim de tornar-hi amb les nostres famílies!!