Classe de l’Hípica

Els nens i nenes de 1r B vam escollir el nom de la nostra classe de cara al curs actual, nom que anirà relacionat amb el tema que ha escollit l’escola per aquest curs: Els Jocs Olímpics.

Nosaltres serem la Classe de l’Hípica, esport que ens agrada molt, sobretot per què ens agraden molt els cavalls!!. A Educació Física vam poder veure com era aquest esport i el vam poder practicar (sense cavalls)!!

Aquí podeu veure les Fotos.

Ungles pintades, ulleres de sol, collarets i polseres.

Avui dijous, la consigna del rei Carnestoltes era portar ulleres de sol, polseres, collarets i les ungles pintades.

Les nenes i els nens de primer ho hem fet súper bé, ho voleu veure?

Cliqueu a la imatge i ens podreu veure!

Pentinats divertits

En Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, ens va dir que dimecres la consigna era venir amb un pentinat ben divertit o amb el cabell pintat amb laca de colors.

Els nens i nenes de segon van fer cas al Carnestoltes, voleu veure quins pentinats divertits portaven?

Feu clic a la imatge!