Els reis han passat per la classe d’educació especial!

Al tornar de vacances hem tingut una gran sorpresa a la classe d’educació especial, els Reis Mags han passat per l’escola mentre estàvem de vacances de Nadal i ens han deixat uns regalets molt macos amb els que aprendrem i ens divertirem molt!

Si voleu veure el que ens han portat i què bé ens ho passem jugant, cliqueu a la imatge:

Caga, Tió!

Dilluns 14 de desembre, el Tió va arribar a l’escola La Vinyala, venia des de la muntanya molt cansat i amb molta gana. Vam estar tota la setmana cuidant-lo, mimant-lo i donant-li de menjar.

Divendres 18, quan vam arribar al matí a l’escola, el Tió no hi era al seu lloc, ens vam preocupar molt i el vam buscar per tota l’escola. El vam trobar a la sala de psicomotricitat descansant i preparat per cagar.

Els nens de cicle inicial vam picar ben fort i el Tió ens va cagar neules, xocolatines i jocs per les nostres classes! Ens ho vam passar molt bé, si voleu veure algunes fotos d’aquell dia, cliqueu a la següent fotografia: