A 1r coneixem l’aula tecnològica!

Els alumnes de 1r estem aprenent a ser usuaris de l’aula tecnològica.

Ens ho passem molt bé i ens agrada molt. Ja sabem encendre i apagar l’ordinador, utilitzant el ratolí i la pantalla i ens estem fent un experts amb el programa Paint.

Si voleu veure algunes fotos més, cliqueu a sobre de la foto:

La classe de l’Halterofília

Els nens i nenes de 1r A vam escollir el nom de la nostra classe de cara al curs actual, nom que anirà relacionat amb el tema que ha escollit l’escola per aquest curs: Els Jocs Olímpics.

Nosaltres serem la Classe de l’Halterofília, esport que ens agrada molt, sobretot per què el practiquen esportistes molt forçuts i forçudes!!. A Educació Física vam poder veure com era aquest esport i el vam poder practicar!!

Aquí podeu veure les Fotos.

Sortida a Begues (Can Rigol)

El passat més de novembre els alumnes del cicle inicial vam anar a la casa de colònies Can Rigol a fer una gimcana de la tardor, allà vam poder realitzar diferents tallers relacionats amb els sentits i la natura, ens ho vam passar molt bé!

Si voleu veure algunes fotos cliqueu aquí.

Activitat Plàstica

Els nens i nenes de 2n ens  hem fet una carpeta de plàstica per poder anar guardant les nostres feines.

Clica aquí

Activitats de classe!!!

Els nens i nenes de 2n hem realitzat un punt de llibre molt xulo per quan anem a llegir a la biblioteca de l’escola.

Clica aquí

Som la classe de Primer A i B

L’estiu ja ha acabat…

Benvinguts al nou curs!!!!!

Som la classe de Primer A i B! Ens voleu veure? Cliqueu aquí!