2n d’ESO- Xerrada biblioteca

El passat dimecres dia 11 d’Octubre, en motiu de la propera inauguració de la nova biblioteca, ens va visitar la Irene Bonet,  propietària de la llibreria El Drac. La Irene ens va explicar el procés pel qual passava un llibre des que entrava a la llibreria fins que es venia o es tornava per falta d’interès.  Ens va sorprendre molt el llarg procés que havia de passar un llibre per ser venut i això ens va fer motivar a treballar durament per tenir una biblioteca excel·lent.

Vocal de comunicació de 2n d’ESO

Publicat dins de 2n ESO | Deixa un comentari

Protegit: 1r d’ESO- Acampada

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de 1r ESO | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: 4t ESO- Xerrada: messianic comunites

Publicat dins de 4t ESO | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Tot ESO- Xerrada inici de curs

Publicat dins de Tot ESO | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: 3r i 4t d’ESO- Xerrada sobre les obres de l’estiu

Protegit: 2n ESO- Xerrada sobre la biblioteca

Protegit: Tot ESO- xerrada Cooperativa la Fageda

Protegit: 1r i 2n d’ESO- xerrada sobre les obres de l’estiu

Publicat dins de 1r ESO, 2n ESO | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

4t d’ESO – Xerrada sobre la manipulació d’aliments

Aquest passat dimecres dia 13 de setembre, a l’aula de 4rt d’ESO va venir l’Isabel Costa del Sigma a fer-nos un curs de manipulació d’aliments, per així poder elaborar i manipular entrepans i vendre’ls als nens i nenes d’ESO al bar de l’escola. Li agraïm molt que ens hagi pogut ajudar.

El vocal de comunicació de 4t d’ESO.

Publicat dins de 4t ESO | Deixa un comentari

Reunions de pares i xerrada inaugural

Us informem que el proper dijous 28 de setembre tindrà lloc la xerrada inaugural del curs 2017-18. Aquest any anirà a càrrec de la Sra. Mercè Juanola inspectora del Departament d’ensenyament de la Generalitat i parlarà de l’avaluació per competències.

L’acte es farà a dos quarts de nou del vespre i a continuació hi haurà les reunions de pares dels alumnes de secundària.

Us hi esperem a tots!

Publicat dins de Tot ESO | Deixa un comentari