Logo 25è aniversari

Aquest curs a l’Escola Veïnat estem d’aniversari, celebrem 25 anys junts i esperem que siguim molts més!
Estem preparant moltes activtats que anirem fent durant aquest curs.
Avui us presentem un LOGO dels 25 anys d’Escola Veïnat. La idea final ha sortit de molts dels dibuixos que van fer els nens i nenes de primaria.
Mireu com ha quedat!!!!

Ens solidaritzem

EL passat 9 de Novembre ens vam solidaritzar amb totes les víctimes dels atemptats de París.

Vam sortir tots els nens i nenes de l’escola al pati i vam fer tots junts un minut de silenci.

Vam cridar ben fort que s’acabi la violència i vam parlar de la importància del respecte envers els altres.

Tots hi cabem en aquest món, sense diferències. És igual d’on venim i la religió que practiquem. Tots som persones i tenim els mateixos drets.

Festival Fi de curs 2014-2015

Durant el curs 2014-2015, els nens i nenes d’Educació Infantil hem treballat el projecte de “castells i cavallers”. Hem après moltes coses i ens ho hem passat d’allò més bé.

Per acabar el projecte, hem decidit fer un festival representant una història sobre castells i cavallers.

Aquí us deixem l’espectacle i les diferents danses medievals que hem fet per cursos.

 

 

El TALLER CREEM

S’ha fet els divendres a la tarda. Agraim la dedicació de la Juani Tiscar i valorem positivament la incorporació des del gener de la Maria Martín com a voluntària de la Xarxa de Tallers amb Famílies de Salt.

Cambiar tamañoCreem Juani

Cambiar tamañoCreem Maria

En quan a les activitats, a més de les manualiats fetes per a vendre per Nadal i Sant Jordi, hem realitzat el 3r. vestit de Rei Mag i hem iniciat una col•laboració més estreta amb les activitats dels alumnes.

Estem contentes dels resultats obtinguts en la confecció de dos vestits de cavallers i un de rei. Veiem amb satisfacció que no nomès s’han utilitzat al festival de fi de curs d’Educació Infantil, sinò també en alguna obra de teatre de Primària.

Cambiar tamañoCreem Vestit cavaller 303

Cambiar tamañoCreem vestit cavaller302

Cambiar tamañoCreem vestit rei301

De la col•laboració del Taller amb el Cicle Superior en l’exposició “….Veïnat Aflora” ressaltem l’assistència al Taller d’alguns alumnes de 6è. per a fer manualitats conjuntament amb les mares. Als alumnes els ha agradat i a les mares també.

Al final, vam poder anar d’excursió a Besalú i Banyoles, aquí teniu algunes fotos. Esperem participeu el curs vinent.

ALMA CUBRAE

El dia 22 d’abril, amb Sant Jordi tant a prop, van venir uns membres de la companyia Alma Cubrae. Aquesta companyia es dedica a fer espectacles i activitats medievals i van venir a l’escola a explicar-nos i ensenyar-nos com eren les armadures a l’edat medieval.

L’ESCOLA VEÏNAT PARTICIPA EN DOS PROJECTES EUROPEUS “ERASMUS+”

logo-erasmus+

 

 

 

L’ESCOLA VEÏNAT PARTICIPA EN DOS PROJECTES EUROPEUS “ERASMUS+”

L’Escola Veïnat ha participat i ha estat seleccionada en la convocatòria de 2 projectes d’associacions estratègiques (KA201 d’Erasmus+).

VEINAT SCHOOL PARTICIPATES IN TWO EUROPEAN PROJECTS “ERASMUS+”

VeinatSchool has participated and has been selected in a call of 2 projects of strategic associations (KA201 Erasmus+)

B-KIDSEn el primer projecte anomenat B-Kids (Bussines Kids) la nostra escola treballa en col•laboració amb dues escoles italianes (Magione i San Feliciano). Es tracta d’un projecte d’emprenedoria a nivell europeu que té una durada de dos cursos escolars i està adreçat a alumnes de 10 – 12 anys. El seu principal objectiu és desenvolupar i incorporar la cultura de l’emprenedoria en el currículum de l’escola, mitjançant la creació d’una empresa fictícia.

Una de les activitats més rellevants és l’intercanvi d’alumnes entre les escoles. Una vintena d’alumnes italians ens visitaran la primera setmana de juny i nosaltres els hi tornarem la visita (també una vintena d’alumnes) a finals de setembre d’aquest any.
Altres activitats que es realitzaran són la visita a algunes empreses de Salt i conèixer les seves característiques, punts forts i punts febles i elaborar una guia turística de Salt-Girona per als alumnes de les escoles italianes.

In the first project named B-Kids (Bussines Kids) our school works in collaboration with two Italian schools (Magione and San Feliciano). This is a project of entrepreneurship in a European level that has a length of two scholar courses and it’s for pupils aged 10-12. The main objective is to develop and incorporate the entrepreneurship culture in the school curricula, through the creation of a fictitious company.

One of the most relevant activities is the exchange of pupils between schools. Twenty Italian pupils will visit us the first week of June and we will go there the last days of September. Other activities will be, to visit some companies of Salt and see their characteristics, strengths and weaknesses and elaborate a tour guide of Salt-Girona for the pupils of the Italian schools.

Participants en el projecte B-Kids

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

PLAYFUL CODINGEl segon projecte anomenat Early Mastery està coordinat er la Universitat de Girona (UdG) i compta amb la col·laboració de vuit socis europeus entre escoles, instituts i universitats de Catalunya, Itàlia, Romania, França i Gal·les (Regne Unit). Aquest projecte també té una durada de dos cursos escolars. Els principals objectius són: que els alumnes treballin la programació a través de la robòtica i que els docents dels diferents centres europeus intercanviïn experiències. Aquest intercanvi es realitza mitjançant meetings (trobades) en els diferents països.

Cal destacar que la llengua vehicular de tots aquests projectes és la llengua anglesa. Això implica una motivació extra en l’aprenentatge d’aquesta llengua per part dels alumnes i també del professorat.

The second project named Early Mastery is coordinated by Universitat de Girona (UDG) and has collaboration with eight European partners between schools, secondary schools and universities of Catalunya, Italy, Romania, France and Wales. This project has a length of two scholar courses. The main objectives are: That the pupils work with the scheduling through robotics and that the teachers of the different European centres exchange experiences. This exchange is done by meetings in the different countries.

Note that the language used in all this projects is English. This means an extra motivation in the knowledge of this language by the pupils and the teachers too.

Participants en el projecte Early Mastery

Erasmus early mastery