UN BOMBETA MOLT ESPECIAL

L’ESCOLA LA MARBELLA I FLUVIÀ ENS HAN VINGUT A VISITAR CARREGATS AMB LES SEVES CAIXES PER COMPARTIR  EL PROJECTE BOMBETA QUE FEM CADA DIMARTS.

ELS NENS I LES NENES DE P5 DE L’ESCOLA FLUVIÀ VAN PORTAR LES CAIXES DELS SENTITS I EL MINIMÓN. ELS DE  LA MARBELLA (P4) VAN PORTAR UNA CAIXA RELACIONADA AMB L’AIRE I NOSALTRES VÀREM PROPOSAR LES 7 CAIXES QUE TENIM (AIGUA, LLUM I COLOR, MÀQUINES SIMPLES, CLASSIFICACIONS I PATRONS, BARREGES I DISSOLUCIONS, MOVIMENT I DESPLAÇAMENT I CONSTRUCCIONS).

DESPRÉS DE PRESENTAR-NOS I ESMORZAR , TOTS PLEGATS, HEM INICIAT LA LLIURE CIRCULACIÓ I HEM DESCOBERT UN MUNT DE COSES.

HA ESTAT UN DIA DEL PROJECTE BOMBETA MOOOLT DIVERTIT!!!

S. JORDI RACONS DE CONTES DE LES MANTES I DE LES SARDINES

AL VOLTANT DEL TREBALL DELS VALORS DEL LLIBRE DEL ZOO D´EN PITUS QUE ENGUANY HA MOTIVAT A TOTA L´ESCOLA, NOSALTRES DES DE P-5 HEM CREAT UNA BONA COL·LECCIÓ DE CONTES QUE ARA COMPARTIM AMB TOTHOM.   PER VISUALITZAR-LOS PASSEU EL CURSOR I US ADREÇARÀ A L´ENLLAÇ. ESPEREM QUE ELS GAUDIU

AMICS BEBÈS                                                                ELS MILLORS AMICS

EL CARGOL QUE NO TENIA CLOSCA                        EL JUNI