A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA

En començar curs, la nostra escola va sol.licitar participar en el Pla de consum de fruita  2011-2012  promogut pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM) de la Generalitat de Catalunya i la Comunitat Europea. Es tracta d’un programa que té com a objectius crear hàbits de consum i alimentació saludables. Els/les alumnes coneixeran diferents fruites i verdures al llarg del curs, les quals podran tastar i consumir durant els dies en què es dugui a terme el programa. I, tal i com ja us hem informat, es farà en horari d’esmorzar i a la classe abans de sortir al pati. Ara bé, sempre que els pares creguin convenient  que el seu fill complementi l’esmorzar de fruita   amb un entrepà o un altre aliment , ho podran fer sense cap inconvenient.

A partir d’ aquest mes us comunicarem puntualment els dies i les varietats de fruita que anirem consumint.

Aquest article ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.