FESTA DE NADAL 2011.

Benvolguts pares i mares:
Us informem de les activitats que hem programat per celebrar aquest Nadal:
-Dimarts 20 de desembre: (Matí): Cagada del Tió a educació infantil.
-Dimecres 21 de desembre: Visita del patge reial a les aules d’educació infantil i cicle inicial.
-Dijous 22 de desembre:
-MATÍ: Us volem convidar al PESSEBRE VIVENT.
Obrirem les portes de l’escola a les 10 h. del matí. El recorregut començarà davant la porta d’entrada de l’edifici d’educació infantil i continuarà per les diferents escenes que formen l’itinerari marcat en el plànol . Per tal de facilitar el bon desenvolupament de l’activitat us demanem una vegada més la vostra col•laboració:

RECORDEU:
*PER PODER REPRESENTAR EL PESSEBRE VIVENT, CAL QUE ELS NENS I NENES VINGUIN A L’ESCOLA HAVENT ESMORZAT I VESTITS CADASCUN COM ELS TOCA.

TARDA:  Intercanvi de postals de tots els/les alumnes de l’escola al vestíbul de primària. A les respectives classes de primària: Amic invisible (cada nen/a ha de portar un regal de 3€ durant la setmana anterior).

Aquest article ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.