EXPOSICIÓ DE VAN GOGH

Al llarg del segon trimestre hem treballat l’artista Vincent Van Gogh. Hem organitzat una exposició on podreu observar els treballats que hem realitzat.

Què  hi podeu trobar?

A l’edifici d’Educació Infantil hi trobareu els autoretrats inspirats en els que ell mateix es va fer durant la seva vida. És molt interessant veure la progressió que fan els i les alumnes des de P3 fins a sisè.

Al vestíbul de Primària:

•  Els treballs que heu fet vosaltres amb els vostres fills i filles, a partir del quadre “Els gira-sols
  •  Els treballs realitzats pels alumnes de cicle superior a partir del quadre   “ La cadira”
  • La composició feta amb taps de plàstic, inspirada en “La nit estelada

Al primer pis de l’edifici de Primària:

• Els treballs fets pels alumnes d’Educació Infantil, prenent com a model el quadre “ Els lliris”
  •   Els dibuixos dels i les alumnes de Cicle inicial, fets a partir del quadre “El dormitori de Van Gogh a Arle
  •  Les botes fetes amb argila i inspirades en el quadre”Les botes”, que han fet els i les alumnes de cicle mitjà.
  •  Descripcions d’obres en anglès.

Aprofitem per agrair molt sincerament  la vostra col·laboració, tant en l’aportació de materials, com en la confecció d’autèntiques obres d’art.

Us deixem un petit tastet de l’exposició:

PREINCRIPCIÓ CURS 2016-2017: ÀREES D’ INFLUÈNCIA

Adjuntem el document on especifica les àrees d’influència dels centres educatius del municipi de Vilafant.

Resolució modificació àrees influència P3 Pag. 1Resolució modificació àrees influència P3 Pag.2Resolució modificació àrees influència P3 Pag.3

RODAJOC

El passat 12 d’abril es va celebrar el tercer Rodajoc a Vilafant. Els alumnes de 4rt de la nostra escola van participar-hi. Van poder jugar amb altres nens i nenes de Lladó, Navata, Borrassà, Llers, Vilamalla, Cistella, Pont de Molins, Garrigàs i Vilafant. Es van reunir al parc de les Mèlies i van gaudir d’una matinal de jocs d’arreu del món. S’ho van passar d’allò més bé.

RÀDIO VILAFANT

Els nens i nenes de 4t, tornem a estar de sortida. Avui hem anat a Ràdio Vilafant. L’Ivan ens ha explicat moltes coses interessants de la ràdio i de la feina que hi fan. Moltíssimes gràcies per tot!

EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS PRIMARIS A QUART

VISITEM EL POBLE DE VILAFANT

Els alumnes de cicle inicial vàrem visitar el poble de Vilafant fent un recorregut des de l´escola fins el Parc de les Mèlies.
Passant pel nucli antic vam veure Ràdio Vilafant, el Forn de la Plaça, la Plaça Major, l´Església de Sant Cebrià i uns restauradors artesans darrera la rectoria que estaven restaurant un banc antic.
Sortint del nucli, vam passar pel camp de futbol i en arribar a l’ Ajuntament ens vam fixar en la façana i l’escut del municipi.
Després vam agafar el carril de bicicletes i vianants del Camí dels Oms. Vam anar fent fer parades (a la piscina, a la pista de bàsquet, al trencant del Camí de la Bòbila…) fins arribar al Parc de les Mèlies on vam dinar, jugar i reposar. De tornada, vam veure el Centre Cívic i l´escola Les Mèlies.

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

MENÚ ABRIL

En aquest enllaç podeu trobar el menú d’aquest mes:

MENÚ ABRIL