FESTA FINAL DE CURS

Amb les fotos de la festa final de curs us volem desitjar un BON ESTIU!

Publicat dins de General | Envia un comentari

II JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Felicitem a la Malak que va quedar finalista ala II Jocs Florals de Catalunya.

Publicat dins de General | Envia un comentari

P-5 VISITA LA DEIXALLERIA

Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari

EDUCACIÓ INFANTIL AL BUTTERFLY I ALS AIGUAMOLLS DE L’EMPORDÀ

Aquest últim trimestre hem anat d’excursió al Buttertfly on les monitores ens van explicar coses molt interessants sobre les papallones i també vam poder observar ocells exòtics. A la tarda vam anar als Aiguamolls de l’Empordà on els pares d’en Joan i en Lluc ens van explicar coses molt interessants sobre els ocells.

Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari

BICICLETADA

El dia 12 de juny la classe de 6è vam realitzar la ja tradicional passejada en bici pels voltants de Vilafant. Activitat lúdico-esportiva que cada any és molt ben acollida pels nostres alumnes. En aquesta ocasió la vam trobar molt divertida perquè al final del recorregut vam pedalar sota una intensa pluja.

SEGURETAT VIAL

Aquest curs els alumnes de 6è han tingut la visita d’un mosso d’esquadra de trànsit de Figueres i d’un dels policies locals de Vilafant on han compartit amb la classe els seus coneixements i reflexions sobre com haurien de ser les bones practiques per anar en bicicleta i sobre l’ús del casc. Vam realitzar vàries activitats: omplir un qüestionari, fer alguna gràfica, veure un vídeo, realitzar algun joc de rol i també un debat. Vam passar un matí educatiu, lúdic i entretingut.

COLÒNIES DE SISÉ

Els dies 3, 4 i 5 de juny el curs de 6è vam fer la seva merescuda excursió de final d’etapa. Com no podia ser menys van ser divertides i especials i esperem que en tinguin un bon record.