PLANTEM PATATES

Els nens i nenes de quart i cinquè hem anat a plantar patates.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Envia un comentari

RODAJOC

Els alumnes de quart de l’ escola han participat al Rodajoc 2014, una proposta pedagògica organitzada pel Servei Educatiu de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu del Consell Comarcal i la Diputació de Girona.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Envia un comentari

SORTIDA AL MUSEU DALÍ DE FIGUERES

El passat dia 7 de març els nens i nenes de cicle inicial van visitar el Museu Dalí de Figueres. Unes monitores ens van acompanyar i ensenyar les obres més emblemàtiques del gran pintor empordanès.

Els alumnes van gaudir molt de la visita. Un cop acabat el recorregut, per grups, van realitzar un taller d’elaboració d’un quadre surrealista amb animals fantàstics.

Van completar la sortida amb un passeig per Figueres durant el qual van poder veure la casa natal del pintor ubicada al carrer Monturiol i l’escultura que hi ha a la Rambla.

Dinaren i jugaren al Parc Bosc i per acabar la jornada van fer una passejada fins el Castell de Sant Ferran per poder gaudir de la vista panoràmica de la plana empordanesa.

Publicat dins de Cicle Inicial | Envia un comentari

PLANTEM MADUIXERES

Els nens i nenes de P-5 amb l’ajuda dels de sisè vam plantar maduixeres.

Publicat dins de Cicle Superior, Educació Infantil, General | Envia un comentari

DIJOUS GRAS

El dijous 27 de febrer vam celebrar el dijous gras anant a berenar al camp de futbol.

Publicat dins de Festes, General | Envia un comentari

CINDERELLA

El passat 10 de febrer els nens i les nenes  de cicle inicial van anar al teatre del Bon Pastor de Figueres a veure la representació del conte “Cinderella” en anglès. Va ser una obra molt participativa on els alumnes van interactuar amb els actors. Alguns van ser escollits per pujar a l’escenari i representar un petit paper de l’obra.

They enjoy a lot.

Publicat dins de General | Envia un comentari

EDUCACIÓ INFANTIL VISITA LA BIBLIOTECA DE FIGUERES I EL MERCAT DE LA FRUITA I LA VERDURA

El dijous 20 de febrer els nens i nenes d’ Educació Infantil vam anar d’excursió a Figueres. Primer vam anar a esmorzar al Parc Bosc, després vam visitar la biblioteca on l’Albert ens va explicar contes, que ens van agradar molt. També ens va explicar com funcionava la biblioteca.

Després vam anar al mercat i vam veure les diferents parades de fruita i verdures.

Publicat dins de Educació Infantil, General | Envia un comentari