EL SOL I VENT S’ UNEIX AL DOL DE L’INSTITUT JOAN FUSTER

IMG_0516 IMG_0515 IMG_0514

Publicat dins de General | Envia un comentari

COMPETICIÓ DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

Les nenes de 4rt que participen a l’activitat de Gimnàstica Rítmica van guanyar el primer premi de la competició que es va celebrar el 19 d’ abril a Figueres.

Moltes felicitats!

IMG-20150420-WA0002

Publicat dins de General | Envia un comentari

EL NOSTRE CIRC

Els alumnes de cicle superior van oferir un espectacle de circ als alumnes de cicle inicial.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Superior | Envia un comentari

LA CLASSE DE PRIMER HA COLLIT ELS ENCIAMS I LES ESCAROLES.

Després d’haver plantat els enciam i les escaroles, els nens de primer van anar observant periòdicament com anaven creixent.
I, finalment, han pogut gaudir d’una molt bona collita!

Publicat dins de Cicle Inicial | Envia un comentari

EXCURSIÓ A FIGUERES EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i nenes d’ Educació Infantil el passat 11 de març vam anar d’excursió a Figures.

Vam visitar el Museu de l’Empordà. Primer vam realitzar un taller de colors, on la monitora ens va mostrar que barrejant els colors primaris aconseguíem altres colors. Vam quedar ben bocabadats!!! Després ens va ensenyar diferents quadres i ens fixàvem amb els colors que estaven pintats i ens va dir que cada color té un significat. I finalment ens va posar diferents tipus de música mentre pintaven i vam poder fer una obra d’art.

També vam anar a a la biblioteca on ens van explicar com funcionava, què hi podíem trobar, i  ens va explicar alguns contes que ens van agradar molt. Abans de marxar vam poder estar una estona mirant contes.

Quan vam acabar les visites vam anar a dinar al Parc Bosc.

Publicat dins de Educació Infantil, General | Envia un comentari

P5 PLANTA MADUIXERES

Els nens i nenes de P5 amb l’ajuda del senyor Fernando van plantar maduixeres.

Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari

TERCER VISITA L’AJUNTAMENT DE VILAFANT

Els alumnes de 3r vam anar a visitar l’Ajuntament de Vilafant, l’alcaldessa la Sra. Consol Cantenys ens va ensenyar tots els espais i li vam poder fer les preguntes que vam voler.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Envia un comentari