P5 PLANTA MADUIXERES

Els nens i nenes de P5 amb l’ajuda del senyor Fernando van plantar maduixeres.

Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari

TERCER VISITA L’AJUNTAMENT DE VILAFANT

Els alumnes de 3r vam anar a visitar l’Ajuntament de Vilafant, l’alcaldessa la Sra. Consol Cantenys ens va ensenyar tots els espais i li vam poder fer les preguntes que vam voler.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Envia un comentari

CICLE INICIAL AL FESTIVAL INTERNACIONAL DEL CIRC

El dijous 26 de febrer els nens i nenes de cicle inicial van poder gaudir de l’espectacle blau del 4t Festival Internacional del Circ Ciutat de Figueres.
Van presenciar les actuacions dels cavalls (Troupe Muratov), el pallasso xilè Matute, el mag figuerenc Raul Black, el Duo Essence d’Ucraïna, l’equilibrista argentí Jonatan Riquelme, la parella russa de les cintes aèries… Tot presentat pel director figuerenc , Sr. Genís Matabosch, i amenitzat per l’orquestra francesa de Carmino d’Angelo.
Els alumnes van estar molt atents i motivats en les diferents actuacions.
Ràdio Vilafant va entrevistar alguns nens del cicle inicial a la sortida.
Vam completar la sortida dinant al parc infantil del Teatre Jardí, ja que el temps no ens va permetre anar al Parc Bosc.
Si ho desitgeu, podeu escoltar les entrevistes en el següent enllaç:

L’HORA DEL CONTE A CICLE INICIAL

Els alumnes de primer van representar el conte de la Rateta Presumida a l’aula.

Escoltar, llegir o representar contes és una activitat engrescadora i motivadora que desenvolupa la imaginació i la fantasia dels nens.

36è CONCURS PER A LA JOVENTUT DE L ‘ALT EMPORDÀ

Els nostres alumnes de primària han participat al concurs literari convocat per Òmnium Cultural Alt Empordà. Aquest any dedicat a Ramon Muntaner.

Publicat dins de General | Envia un comentari

RACÓ D’ EXPERIMENTS DEL CICLE INICIAL

Els alumnes de primer van experimentar fent dissolucions líquides.

P3 PLANTA ALLS

Els nens i nenes de P3 amb l’ajuda del Senyor Fernando van anar a l’hort a plantar alls.

Publicat dins de Educació Infantil | Envia un comentari