LLIBRES CURS 2016 – 2017

Tot seguit us afegim l’enllaç on podeu trobar els llistats de llibres pel nou curs.

1 Primer

2 Segon

3 Tercer

4 Quart

5 Cinquè

6 Sisè

MENÚ JUNY

En aquest enllaç podeu trobar el menú del mes de juny:

MENÚ JUNY

COLÒNIES EDUCACIÓ INFANTIL

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

MENÚ MAIG

En aquest enllaç podeu trobar el menú d’aquest mes:

MENÚ MAIG

VISITA A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA

Els alumnes de cicle inicial varen visitar l´Aquàrium de Barcelona, centre marí ludicoeducatiu considerat un dels aquaris més grans d’Europa i el més important del món en temàtica mediterrània.

Van poder gaudir de la bellesa del fons del mar, amb la seva gran diversitat de colors, formes, organismes i ecosistemes. Tot un espectacle viu i meravellós!

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

EXPOSICIÓ DE VAN GOGH

Al llarg del segon trimestre hem treballat l’artista Vincent Van Gogh. Hem organitzat una exposició on podreu observar els treballats que hem realitzat.

Què  hi podeu trobar?

A l’edifici d’Educació Infantil hi trobareu els autoretrats inspirats en els que ell mateix es va fer durant la seva vida. És molt interessant veure la progressió que fan els i les alumnes des de P3 fins a sisè.

Al vestíbul de Primària:

•  Els treballs que heu fet vosaltres amb els vostres fills i filles, a partir del quadre “Els gira-sols
  •  Els treballs realitzats pels alumnes de cicle superior a partir del quadre   “ La cadira”
  • La composició feta amb taps de plàstic, inspirada en “La nit estelada

Al primer pis de l’edifici de Primària:

• Els treballs fets pels alumnes d’Educació Infantil, prenent com a model el quadre “ Els lliris”
  •   Els dibuixos dels i les alumnes de Cicle inicial, fets a partir del quadre “El dormitori de Van Gogh a Arle
  •  Les botes fetes amb argila i inspirades en el quadre”Les botes”, que han fet els i les alumnes de cicle mitjà.
  •  Descripcions d’obres en anglès.

Aprofitem per agrair molt sincerament  la vostra col·laboració, tant en l’aportació de materials, com en la confecció d’autèntiques obres d’art.

Us deixem un petit tastet de l’exposició:

PREINCRIPCIÓ CURS 2016-2017: ÀREES D’ INFLUÈNCIA

Adjuntem el document on especifica les àrees d’influència dels centres educatius del municipi de Vilafant.

Resolució modificació àrees influència P3 Pag. 1Resolució modificació àrees influència P3 Pag.2Resolució modificació àrees influència P3 Pag.3