EL CIRC

LA SETMANA PASSADA L’ESCOLA  SANT JOAN ES VA CONVERTIR EN UN CIRC FANTÀSTIC. DURANT TOTA LA SETMANA TOTS ELS NENS I NENES JUNTAMENT AMB ELS MESTRES VAM TREBALLAR EL CIRC COM A PROJECTE INTERDISCIPLINAR CONJUNT.

ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM FER DIFERENTS TALLERS. DURANT QUATRE DIES VAM SER MAGS, EQUILIBRISTES, PALLASSOS MALABARISTES I VAM FER BOMBOLLES DE SABÓ.

VAM FER QUATRE GRUPS AMB NENS I NENES DE P3, P4 I P5 I TOTS JUNTS VAM PASSAR UNS DIES MOLT DIVERTITS!

AQUÍ US DEIXEM UNA MOSTRA DE LES NOSTRES ACTIVITATS:

AL TALLER D’EQUILIBRIS VAM FER UN CIRCUIT TOT FENT JOCS RELACIONATS AMB EL TEMA DEL TALLER, ELS EQUILIBRIS. AL FINAL VAM PASSAR PER UNA “CORDA SKYLINE”.

TALLER D’EQUILIBRIS

VAM FER BOMBOLLES DE SABÓ DE DIFERENTS MIDES I FORMES.

TALLER DE BOMBOLLES

EN L’ESPAI DELS PALLASSOS MALABARISTES VAM FER JOCS AMB PILOTES, BITLLES, CERCLES, ETC.

TALLER DE PALLASSOS MALABARISTES

I LA MÀGIA! VAM APRENDRE A FER DIFERENTS TRUCS DE MÀGIA I TAMBÉ ENS EN VAM FER. VAM QUEDAR BOCABADATS.

TALLER DE MÀGIA

PER ACABAR LA SETMANA, ELS ALUMNES DE SISÈ ENS VAN PREPARAR UN CIRC ESPECIAL. VAN ACTUAR A L’AMFITEATRE DEL PARC DEL LLEDÓ I HO VAN FER PER TOTA L’ESCOLA. ENS VA ENCANTAR!