APRENEM A COMPRAR

Això de comprar és més difícil del què sembla! Per això aquests dies estem practicant. Primer aprenem a pensar amb quin bitllet podríem pagar difrentes productes i després intentarem pagar el preu just de cada joguina. Us animem a que aneu a comprar junts i que de mica en mica els aneu ensenyant a pagar.

També hem començat la suma portant-ne. Quin mal de cap! Però en grup i fent servir material ens en sortim prou bé!

Per veure les fotos feu clic a l’enllaç!

FOTOS BOTIGA I SUMES

WHEN THE CIRCUS COMES TO TOWN

Com ja sabeu, estem fent el projecte del circ. Hem après una cançó en anglès ben divertida però una mica difícl. Ens en sortim una miqueta!
Mireu els vídeos i si voleu… podeu practicar a casa tots junts.

A nosaltres ens agrada molt! Esperem que a vosaltres també!

when the circus reduït from Miquel on Vimeo.

circus 2 reduït from Miquel on Vimeo.

circus 1 reduït from Miquel on Vimeo.

ROBÒTICA A 1r A

Aquest trimestre hem fet tres sessions de robòtica. Hem muntat un cotxe i dos gronxadors diferents a partir d’unes peces de Lego. La clau ha estat estar molt atents mirant el llibre d’instruccions i no saltar-nos cap pas. Mireu com hem estat de concentrats! A les fotos es veu molt bé! Si voleu més informació, la trobareu a edubòtics.

Per veure les fotos feu clic a l’enllaç.
FOTOS ROBÒTICA

EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA

Aquest curs ha tocat anar al CosmoCaixa! Una visita a un museu molt especial.
Hem fet dos tallers:
– Menjar i no ser menjats (els alumnes de 1r).
– Dinosaures (els alumnes de 2n).
També hem visitat el museu on hi havia un T-Rex i el bosc inundat.

Ens ho vam passar molt bé! Per veure les fotos, feu clic a l’enllaç.

FOTOS COSMOCAIXA

SCIENCE EXPERIMENT

A science ens toca estudiar les plantes. Avui hem plantat diferents llavors: llenties, cigrons i mongetes!
Ho hem fet en un got de plàstic amb una base humida de cotó fluix.
A veure què passarà! De moment hi hem posat moltes ganes!

Per veure les fotos, feu clic a l’enllaç!

FOTOS SICENCE EXPERIMENT

L’experiment ens ha sortit molt bé! Amb pocs dies, mireu com de cada llavor ha sortit una planta nova amb arrels, tija i fulles!

Per veure les fotos, feu clic a l’enllaç!

FOTOS SCIENCE EXPERIMENT 2