Taller d’animació a la lectura

El dijous, 2 de novembre, vam realitzar un taller d’animació a la lectura facilitat per l’editorial Santillana amb l’actor Gabriel Solans.

EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes de P3, P4 i P5, hem gaudit del conte que ens ha explicat en Valdiri Matafaluga. Hem escoltat amb emoció el conte de “Les set cabretes i el llop”. Hem estat molt atents i ens ho hem passat molt bé!!!

CICLE INICIAL

Tots els alumnes de 1r i 2n hem escoltat les històries dels contes de “Macedònia e contes”. Hem estat ben atents a tot el que explicava en Valdiri Matafaluga. Ha set una representació molt divertida on hem rigut molt!!!

Ens ho hem passat pipa!!!!

CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR

Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è hem presenciat com l’editorial Santillana ens ha representat amb un actor un conte titulat “Momo”. Tots els alumnes hem escoltat la història de com la Momo ajudava  la gent amb els seus problemes i a recuperar el temps que els grisos els havien robat. Ha set una representació molt divertida i molt interessant. Hem gaudit molt!