15. Sant Jordi

Aquest dilluns hem celebrat Sant Jordi a la nostra escola.

Al matí, hem fet tallers literaris on hem pogut treballar poesies, endevinalles, contes, la llegenda, etc.

Després del pati els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem fet un acompanyament lector als alumnes d’Ed. Infantil i de Cicle Inicial. És una experiència molt interessant on els més grans han explicat els contes amb emoció i els més petits han escoltat amb molt interès.

A la tarda hem fet paradetes amb les manualitats que hem anat preparant aquests dies.

Per acabar la celebració de la Diada de Sant Jordi, l’AMPA ens ha obsequiat un berenar per a tots.

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>