“Maniqui challenge” de les escenes

Ahir a la tarda vam celebrar el nostre particular festival de Nadal.

Va ser una proposta nova que consistia en representar unes escenes nadalenques per diferents espais de l’escola.

Durant l’assaig del matí, vam aprofitar per gravar el “maniqui challenge” que us mostrem a continuació:

Volem aprofitar per felicitar als nens i nenes per la implicació i la motivació amb que van participar.

Esperem que us agradi.

MOLT BONES FESTES!

Cap resposta

4 respostes a ““Maniqui challenge” de les escenes”

23 12 2016
Jordina (07:19:43) :

Moltes felicitats. Molt bona feina tant de part de tots els professors/és com de tots els nens i nenes de l’escola.
Bones festes!!

23 12 2016
Montserrat Tomàs (21:50:00) :

Ens ha agradat molt la idea, totes les escenes espectaculars, fantàstic!!!!!!

24 12 2016
MARTA (14:48:41) :

Moltes felicitats a tots els participants i organitzadors de les escenes de Nadal!!
Heu fet molt bona feina, diferent, original i innovadora.
Continueu així!!!
Gràcies i que passeu Bones festes!!!

26 12 2016
Pere Vendrell (12:53:45) :

Molt bon treball ha quedat genial!!!! Enhorabona als nens i als profes!!!!
Bones festes!!!

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>