Festivitat de Sant Jordi

El divendres vam celebrar la Festa de Sant Jordi a la nostra escola.

Durant el matí, a les aules, els alumnes van preparar manualitats en grups internivells.

Al pati i a la pista, els alumnes de 6è ens van preparar uns jocs tradicionals, que havien treballat en el projecte interdisciplinar: “El nostre poble, abans i ara”. La participació també va ser en grups internivells i els alumnes s’ho van passar d’allò més bé jugant a jocs com el palet, les bales, les xapes, el pot, la goma, etc.

A la tarda, vam inaugurar la festa, amb una entrega d’un escut de fusta fet a mà per part del Sr Ramon Inglés. En motiu d’agraïment, els alumnes dels diferents cursos van fer-li entrega de les manualitats que s’havien elaborat al matí.

A continuació, vam posar a la venda les manualitats dels alumnes amb l’objectiu de poder comprar un projector per l’escola. Van assistir un gran nombre de famílies.

Alguns alumnes de sisè, van fer una demostració de les cançons que havien adaptat a l’àrea de llengua catalana.

Els alumnes de l’escola, que formen part de l’orquestra de l’Intèrpret, van interpretar tres peces per amenitzar la festa.

Orquestra

L’AMPA, va fer una parada de llibres i ens va obsequiar coca i xocolata per berenar.