Animació a la lectura

El dimecres, 19 d’octubre, vam realitzar un taller d’animació a la lectura facilitat per l’editorial Santillana amb l’actor Gabriel Solans.

• Educació Infantil

Avui en Valdiri Matafaluga ens ha vingut a contar el conte de “Els tres porquets”.

Ens ha explicat que ha perdut el carro on porta totes les seves disfresses i escenaris, però gràcies a nosaltres ha pogut salvar el conte. L’hem ajudat a explicar-lo tot cantant cançons, aplaudint i movent el nostre cos.

Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt.

• Cicle Inicial

Als alumnes de cicle inicial ens han contat el de la Ventafocs. Hem estat molts atents i hem rigut molt. En Gabriel ens ho ha explicat molt bé i ens ho hem passat pipa!!!!

cicle-inicial

• Cicle Mitjà i Cicle Superior

En Gabriel ens ha representat la història “l’Odissea d’Ulisses”. Tots els alumnes hem après molt sobre les aventures que va viure en aquella odissea i hem pogut participar activament en les seves vivències que el van tenir lluny de casa seva més de 10 anys.