6 d’abril: Dia mundia de l’activitat física

La nostra escola s’ha adherit a la proposta, que el 6 d’abril en motiu del Dia Mundial de l’Activitat (DMAF), organitza l’Àrea de l’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport sota el lema “Gent activa = Gent Feliç”

Les activitats que realitzarem seran:

• Lectura del manifest per part dels alumnes de 6è.
  • Tots els /les alumnes sortirem al pati i farem l’activitat que ens proposen que és “Quantes vegades podeu passar el cercle pel cos entre tots els nois/es del centre?”. Es tracta de passar  un cercle entre tots els components del grup sense desfer-se de les mans.

Després de realitzar l’activitat durant un minut, hem aconseguit fer 217 passades amb el cercle!

• I el divendres dia 7, els alumnes de CS faran una caminada al poliesportiu de Torre-Serona on jugaran amb jocs d’abans i d’ara.