Museu Civilitzacions de l’Institut Joan Solà

El dilluns, 13 de març, els alumnes de Cicle Superior vam fer una sortida a Torrefarrera.

La primera part, va consistir en una visita a l’Institut de Torrefarrera. Els alumnes de primer d’ESO havien preparat una exposició ben original; havien convertit unes aules en un museu de civilitzacions. Vam fer el recorregut en petits grups i acompanyats d’un alumne guia. Vam poder veure els treballs que havien realitzat i ens van donar informació de les civilitzacions que havien treballat (maies, vikings, egipcis,…). Va ser molt interessant i ens vam poder sentir com si realment estéssim en un museu.

A continuació, vam anara a visitar el complex esportiu WAPS. Vam fer un recorregut per les pistes de pàdel, per la zona dl gimnàs… i ens van preparar unes activitats on es va poder jugar a pàdel i unes altres de més gran grup també dins les pistes. Se’ns va passar l’estona volant!!!

20170313_115057-bloc20170313_124750-bloc