Sant Jordi

* Taller Jumping Clay

Tots els alumnes de l’escola hem fet un taller de Jumping Clay. El tema ha estat el drac de Sant Jordi en diferents versions segons el nivell. Ha estat molt divertit manipular aquesta argila polimèrica i descobrir les seves possibilitats. Mireu què bonics ens han quedat!!!

* Exposició de treballs de Sant Jordi

Al vestíbul de l’escola hem exposat una mostra de diferents treballs de Sant Jordi: contes per als I Jocs Florals Escolars de Catalunya, punts de llibres, dracs de material reciclat, dracs del taller Jumping Clay….

Vestíbul Sant Jordi 1     Vestíbul Sant Jordi 2

* Lectura i il·lustració de contes

Els alumnes de Primària hem llegit els contes inventats que hem escrit als nens i nenes d’Infantil. Després, ells han fet uns dibuixos molt bonics i originals per il·lustrar els nostres contes.

* Jocs tradicionals al camp de futbol

Per celebrar la Diada de Sant Jordi, hem gaudit d’una tarda de jocs tradicionals amb equips internivells i seguint el programa adjunt.

Accions

Informacions