Daily Archives: 23 gener 2014

Ens visita un escriptor

L’editorial Santillana ha facilitat que l’escriptor Isaac Morera vingui a l’escola el 16 de juny a fer una activitat per parvulari i cicle inicial sobre el conte ” El gat amb botes “. Després farà un taller amb l’alumnat de cicle mitjà i superior sobre l’expressió oral.

Itineraris de lectura

Cap a finals del mes de març, dintre dels itineraris de lectura vindrà a l’escola l’escriptor Toni Villalobos per a comentar el llibre: Arnau, no t’aturis.

Des de l’escola, l’alumnat de cicle superior llegirà aquest llibre.

Lectura en veu alta

El proper 17 de març l’escola participarà al concurs de lectura en veu alta. Un alumne de cicle mitjà haurà de llegir ” Aixecant el vol ” de Jaume Cela, editorial Animallibres.

I un alumne de cicle superior llegirà ” Un somni dins el mitjó ” de l’Eulàlia Canal, de la col·lecció formiga, editorial Animallibres.

Segur que ho faran molt bé!