Rebem la visita de la Fada de la Tardor!

El divendres 22 a la tarda ens vam trobar una gran sorpresa!

Va venir a veure’ns la FADA DE LA TARDOR, ens va explicar que aquell mateix dia començava una nova estació: LA TARDOR, i que l’estiu ja s’acabava.

Ens va portar alguns elements típics com fulles dels arbres, pinyes, castanyes…

Després a les classes tots els nens i nenes vam pintar una fulla gran dels colors de la nova estació.

01

1r dia d’escola!!!

En el procés d’adaptació a l’escola cal respectar el temps que necessiti cada infant per a sentir-se còmode a la nova escola.

La durada dependrà de les experiències que els nens i les nenes tinguin quan arribin a l’escola, de les seves vivències anteriors i la seva pròpia personalitat.

Cal potenciar que els més petits de l’escola s’ho passin bé, vinguin contents, es mostrin còmodes amb les mestres i els companys i companyes, se sentin estimats i que, a poc a poc, agafin seguretat.

DSC06771

ESCOLES VERDES

Una vegada acabat el curs, us fem un petit resum de totes les activitats que hem realitzat des d’Escoles Verdes:

  • Educació infantil: plantada de flors i iniciació al reciclatge.
  • Cicle Inicial: Agents Verds, fent tasques de manteniment i  neteja del pati.
  • Cicle Mitjà: Plantar i tenir cura de l’hort.
  • Cicle Superior: Estudi de l’estalvi d’aigua i participació al Fòrum

També hem continuat fent activitats que ja són habituals dins la nostra escola, com els esmorzars saludables, el repartiment de fruita, el reciclatge. També hem fet un control de reciclatge de deixalles i de llums de les classes i s’ha escollit la classe més sostenible de l’escola.

https://goo.gl/photos/GrWghB1WKgiyTDkA9

Psicomotricitat a EI

Els divendres al matí hem fet la psicomotricitat els grups de P3, P4 i P5 junts.

Ho hem fet amb materials pròpiament de psicomotricitat: cercles, matalassos, cordes, cons, pilotes peces de grans dimensions… i també amb altres materials diversos: globus, paper de vàter, diaris , capses de cartró, xurros de piscina, teles i robes, papers de diari.

Hem fet alguna sessió per treballar una tècnica concreta com ioga, ball,  Muay thai. Alguna sessió on hem fet jocs com:terra-mar i aire o la guerra de petons…

Altres sessions més imaginatives com jugar ser pirates amb vaixell inclòs, jugar a Sant Jordi amb castell, drac i princeses…

Els infants han desenvolupat les seves possibilitats motrius, expressives i creatives per mitjà del moviment del propi cos.

 

DSC03103

Cursa solidària

L’últim dia de curs i com cada any, vam celebrar la cursa solidària. En total, vam recollir 107 € que van ser destinats pel projecte “cap infant soldat” de la ONG SED.
Agrair a tots els alumnes que hi van participar, ja que l’important era passar-s’ho bé i col·laborar amb la causa. Igualment, als primers de cada curs també se’ls hi va fer un petit obsequi.
Una vegada finalitzada la cursa, l’alumnat va poder gaudir de la coca i xocolata per gentilesa de l’AMPA.
Ja per últim, per tal d’animar més la festa i poder refrescar-se, els alumnes van fer la guerra d’aigua tan desitjada.
D’aquesta manera despedíem el curs, un any més ple de vivències i noves experiències!
Bon estiu i fins l’any vinent!

IMG_1283_opt

Orles alumnes de 6è!

Els de 6è han acabat. De ben segur que recordarem el seu pas per l’Escola molt de temps! MOLTA SORT!!!!

IMG_1258_opt

APADRINAMENT LECTOR

S´ha acabat el curs i també l’activitat que han realitzat els alumnes de 6è i els de 1r. Ha estat una experiència molt enriquidora per a les dues parts.

Els padrins/es han après a adaptar-se al ritme de lectura de cada fillol/a. També han adquirit experiència i paciència per a ajudar a millorar la lectura.

Els nens i nenes de 1r han esperat ansiosos la primera hora del dijous per a fer la lectura amb els més grans de l’escola.

Hem realitzat la cloenda de l’activitat amb una ben merescuda entrega de diplomes.

 

IMG_5302

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://goo.gl/photos/n55wA9zBF8RF6QhL9

Gastar la vida

Les darreres setmanes de classe, amb els i les alumnes de 5è vam estar aprenent la cançó de Gastar la vida, del grup Kairoi. Vam reflexionar sobre la importància de Viure, de la necessitat de relacionar-nos amb tothom i, sobretot, de com el mateix títol indica, Gastar la Vida que se’ns ha donat…com ho podíem fer? Vivint amb una actitud oberta cap a l’altre i amb ganes de deixar el món millor de com el tenim!
Cal moure’ns per un món millor!!!
Vam fer un petit vídeo amb records viscuts durant tots aquests anys i amb moltes ganes que la vida ens doni molts moments més per compartir plegats! Esperem que us agradi.

Alumnes de 6è ens expliquen la seva afició: El Cub de Rubik

Hola! Som el Pau Pascual i el Carlos Martinez i us volem ensenyar la nostra afició: El cub de Rubik.

El cub de Rubik  va ser inventat per Erno Rubik l’ any 1974,i des d’aquell moment va ser la joguina més comprada de la història.

CURIOSITAT:

Sabies que Erno Rubik va desmuntar el cub i va haver de contractar un matemàtic per a què el resolgués?

Explicació:

S’utilitzen lletres per saber els moviments. En anglès ,per exemple , “U” és “up” que significat “a dalt”. Si se li afegeix una coma,  es converteix en un moviment anti horari mentre que la U sola és un moviment horari en sentit de les agulles del rellotge. Altres moviments : U=up.  b=back D=down, etc.

Esperem que us hagi agradat el nostre article!

 

Resultat d'imatges de cub de rubik

ELS PAISATGES A SEGON

Per acabar el tema dels paisatges els alumnes de 2n han treballat cooperativament per racons.

En un racó han elaborat murals, en un altre han fet una maqueta i han posat nom a direrents elements del relleu. Per finalitzar han creat diferents paisatges de muntanya, plana i costa en el sorral.

Han fet unes creacions molt originals i boniques treballant en equip!

 

DSC02303

Per veure totes les fotos cliqueu aquí

Go to Top