AMBIENT D’EXPRESSIÓ ORAL

Els dimecres a la tarda els nens i nenes d’infantil fem ambients. A l’ambient d’expressió oral hem inventat el nostre propi conte, l’hem dibuixat i enregistrat a l’ordinador. Enregistrar i escoltar la pròpia veu dóna la seguretat necessària per estructurar el pensament i desenvolupar el llenguatge.

Aquí podeu veure com ens han quedat!

Apadrinament lector

Aquest dijous hem començat l’Apadrinament Lector.

Els alumnes de 6è són els padrins/es i tenen el seu fillol/a de 1r curs.

Tots els dijous dediquen una hora a millorar el seu nivell lector. Els corregeixen quan s’equivoquen i vetllen perquè entenguin les diferents lectures.

Una activitat molt enriquidora.

FESTIVAL DE NADAL 2016

Aquí us deixem el Festival de Nadal!!!

Esperem que us agradi!

Fins aviat

English in P5

Els alumnes de P5, al llarg de vàries setmanes, han estat treballant els animals a les classes d’anglès a través de cançons, jocs de vocabulari, contes i endevinalles.

En aquest vídeo ens ensenyen quin és un dels animals que més els agrada.

El malbaratament alimentari

Durant la setmana prèvia al Dia de la Pau, vam treballar el tema del malbaratament alimentari amb els diferents cursos. Vam reflexionar sobre la importància d’aprofitar el menjar i quin paper podem tenir nosaltres en aquesta cadena.
Dades com que cada habitant de l’UE llença 22Kg de menjar a l’any, ens va servir com a punt de partida per conscienciar-nos que encara hi ha molta feina a fer.
Des d’aquí, aprofitem per agrair a Mans Unides el material que ens va proporcionar per poder treballar aquest tema.

EXPERIMENTEM AMB ELS SENTITS

Els alumnes de 1r de Cicle Inicial estem treballant els sentits. Per a fer-ho de manera més pràctica, propera i vivencial, hem pogut comprovar diferents sensacions a l’aula d’experimentació realitzant diferents activitats relacionades amb cadascun dels sentits.
És un espai ideal per a fer noves descobertes entorn d’aquest tema que treballem a 1r.

HEM GAUDIT EXPERIMENTANT I DESCOBRINT!!

Comencem el MES MATEMÀTIC

Durant el mes de FEBRER tota l’escola realitza el MES MATEMÀTIC. Es tracta de diverses activitats matemàtiques adaptades a cada nivell.

De seguida que entrem a l’escola anem a obrir el sobre que toca i trobem una la tasca a resoldre durant el dia.

Us deixem unes imatges de la descoberta de tasques de P3, P4 i P5.

Festival de Nadal

Aquí teniu un recull de fotos de l’últim dia d’escola, celebrant l’arribada del Nadal tot cagant el tió, fent jocs, explicant contes i cantant cançons!!!

SORTIDA A MONTSERRAT

El divendres 21 d’octubre, els alumnes de primària vam anar al parc Natural de Montserrat. Després d’esmorzar ens vam dividir en grups : Cicle Inicial i 3er per un costat i 4art , 5è i 6è per l’altre. Mentre els nens de cicle inicial i 3er pujaven amb el cremallera els alumnes de 4art, 5è i 6è vam pujar amb el funicular a dalt de la muntanya per iniciar el treball de recerca amb els monitors corresponents.

Ens van explicar la formació de les muntanyes i el perquè de la forma arrodonida que tenen, mestrestant  anàvem recollint mostres de fulles i plantes del parc. A mig camí, vam poder observar unes petjades de porc senglar, una mica més enllà la Creu de Sant Miquel i finalment i per sota els nostres peus el riu Llobregat.

A continuació vam anar a dinar a la plaça del monestir, i en acabar de menjar vam entrar a la basílica de Montserrat on vam veure el gran orgue.

Al finalitzar la visita vam tornar cap a Anglesola.

Ens ho vam passar molt bé!!!!!!!

dsc03556

Tales in P5

Com ja és tradició, l’alumnat de 6è va fer una activitat en anglès pels infants de P5. Els grans, repartits en cinc grups, havien de preparar contes, cançons i jocs pels cuiners i cuineres de P5. Aquesta activitat sempre és un èxit per varis motius. En primer lloc perquè tant als petits com als grans els encanta compartir una estona junts. És una manera de crear vincles, la qual cosa és molt important. En segon lloc, als petits els motiva veure com els més grans, que també van ser petits com ells, han après l’anglès. Als nens i nenes de 6è els motiva molt preparar-se els contes, les cançons i els materials i practicar l’anglès d’una manera diferent. En tercer lloc, es treballa molt la creativitat. Els jocs i els materials que preparen són sempre diferents d’un any a l’altre. Des de l’escola valorem l’experiència molt positivament ja que és una activitat molt competencial en la que es reforcen competències com la lingüística i comunicativa, l’autonomia, la creativa o la social. En aquest enllaç en podreu veure algunes fotos.

I aquí teniu el vídeo de l’activitat: