La llibreta de les lletres

Us recordem que la propera setmana estrenem LA LLIBRETA DE LES LLETRES.

Començarem amb la lletra A i així succesivament, cada setmana una lletra. El format ha de ser igual per a tots: la meitat d’un DIN A4 en vertical. Cal portar-ho abans de divendres. Podeu portar: un dibuix fet pel nens (o per vosaltres i que ho pintin ells), retalls de revistes, collages, escrits, impressions, etc. Tot és benvingut!

Gràcies per la vostra col•laboració!

Descobrim el món

Com ja us vàrem comentar, aquest any els grups d’infantil tenen nom de continent i nosaltres, P-4, som Àsia. El continent més gran de tots!

Però…n’hi han més continents? Quants? Ón es troben? En quin vivim nosaltres? Aquestes són algunes de les preguntes que hem abordat aquesta tarda. Som un grup molt curiós!

Projecte: Àsia

Avui hem començat el projecte: Àsia! Després d’una conversa molt interessant sobre què en sabem, i ubicar-ho en el mapa, hem pintat el mural asiàtic que decorara la porta d’entrada de la nostra classe P-4!

Com ja sabeu del curs passat, ens agradaria molt que portessiu material relacionat amb el tema. El posarem al racó i ens ajudarà molt!

Petit recordatori

Abans de continuar, farem un petit recordatori:

• Inici de curs: les classes pels alumnes d’infantil comencen el dia 12 de setembre, amb l’horari següent: matí de 9:00 a 13:00 i tarda de 15:00 a 17:00. Deu minuts abans s’obriran portes. La puntualitat és un valor que hem d’ensenyar als nostres infants.
  • Bata i roba esportiva: el seu ús és obligatori per a tot infantil.
    – Aquest any, a més a més, caldrà que els dies de piscina (dimarts) portin: el banyador, la tovallola, les xancles i el casquet de silicona per tal que no se’ls hi mulli el cabell. És necessari que tot vagi marcat amb nom i cognom.
  • Menjador: Els nens que es quedin al menjador s’ho hauran de comunicar a la Míriam (secretaria) i a la tutora. Caldrà una notificació a l’agenda en començar el curs aquells nens que es quedin al menjador de forma intermitent.
  • Absències a classe i medicines: Us preguem que comuniqueu les absències per telèfon o mitjançant notificació a l’agenda. Quan hagin de prendre alguna medicina s’haurà de portar la justificació pertinent i la nota a l’agenda.
  • Fotos carnet: Caldrà que en començar el curs cada nen i nena porti un parell de fotos tipus carnet.
    –  També haureu de portar per cada nen/a un paquet de tovalloles humides i un de mocadors de paper “tissues”
  • Esmorzar: Hauràn de portar-lo dins de la motxilla amb una ampolleta d’aigua (que  NO sigui de rosca) han de poder-la obrir ells mateixos, volem crear un hàbit.
  • Missatges: Continuem utilitzant l’agenda per a comunicar qualsevol esdeveniment.

Us desitgem un bon inici de curs i demanem la vostra col·laboració per a la bona marxa escolar. Restem a la vostra disposició 😉

Ara sí, comença un nou i llarg viatge!