Featured post

BENVINGUDA

Hola a tothom,

Benvinguts i benvingudes al bloc de les classes de 4tA i 4tB de l’Escola Salou. La nostra escola es troba al municipi de Salou (Tarragonès). Tot i ser una ciutat molt turística, també és un indret molt bonic per viure-hi tot l’any.  A l’hivern, sempre fa bon sol i és molt agradable passejar per la vora del mar, lluny de les aglomeracions de les grans ciutats. Vivim molt a prop de ciutats com Reus i Tarragona, molt comercials i amb una oferta cultural prou àmplia. Tant sols ens trobem a 100 Km. de Barcelona!

Ja sabeu on som per si ens voleu venir a conèixer. 😉

LES MATES SÓN DIVERTIDES

Hem trobat uns enllaços molt divertits per practicar les mates i les divisions de dues xifres. Us animeu?

Vinga, som-hi! 😆

També poden practicar pares, mares, àvies… 😮

Aquí teniu moltes activitats de càlcul per practicar

Aquesta activitat l’ha elaborat  Mario Ramos . Cal  realitzar divisions, però ens ofereixen ajudes  fent-nos  preguntes abans de realitzar les diferents accions a la divisió. Si la divisió que us surt és massa difícil, passeu a la següent, a veure si hi ha més sort.

MEDI: TEMA 4. LA FUNCIÓ DE RELACIÓ.

Després de les vacances de Nadal, hem recuperat el ritme de treball. Aquest trimestre serà molt intens! Esteu preparats?

Aquí teniu els power point de la unitat 4 de Medi. Són tres. A més podeu accedir directament a les pàgines de l’enciclopèdia del cos humà 2.0 i a les activitats JClic dels sentits. Que us ho passeu bé! 😉

TEMA 4. SISTEMA NERVIÓS

TEMA 4. ELS SENTITS

TEMA 4. L’APARELL LOCOMOTOR

COS HUMÀ 2.0

JCLIC ELS SENTITS

FINALMENT… EL POWER POINT

Hola a tothom,

hem convertit el power point de les comarques en 5 power point que pesen menys. D’aquesta manera esperem que tothom els pugui visualitzar. Estan numerats, així que només cal seguir l’ordre. Gràcies per tots les comentaris.

Bona setmana 😉

EL RELLEU CATALÀ 1

LES COMARQUES DE MUNTANYA 2

LES COMARQUES D’INTERIOR 3

LES COMARQUES DE LITORAL 4

LES COMARQUES DE LITORAL 5

LES COMARQUES DE CATALUNYA

Els alumnes de 4t estem estudiant les comarques de Catalunya i hem trobat unes pàgines d’Internet on podem practicar, jugant a endevinar on és cada comarca, els noms de les comarques i els de les seves capitals.

Animeu-vos a provar-ho. És divertit i us les acabareu sabent molt bé.

1.- Per col.locar la silueta de cada comarca al seu lloc.

2.- Per dir el nom de cada comarca.

3.- Per situar el nom de cada comarca al seu lloc.

4.- Per dir el nom de cada capital de comarca.

5.- Per situar el nom de cada capital de comarca al seu lloc.

6.- Per conèixer millor el relleu de les comarques.

7.- Per conèixer millor les comarques de muntanya.

(cal instal·lar el connector Java)

8.- Per conèixer millor les comarques d’interior

9.- Per conèixer millor les comarques de litoral.