Erasmus+: Cançò col·laborativa

Benvolgudes familes, volem compartir amb vosaltres un vídeo de la cançò col·laborativa que els alumnes de la nostra escola han preparat amb l’ajuda de la mestra de música, la Izas.

Els participants en la mobilitat a Grècia, van compartir escenari amb els infants de Finlàndia, Suècia, Països baixos i Grècia per cantar aquesta cançò de Michael Jackson, Heal the world. En aquest vídeo, els veieu a l’assaig general, hores abans de cantar davant més de dues-centes persones, al Teatre de Chrysoupoli.

Recordeu que podeu serguir-nos al blog del projecte i a les xarxes socials. Els enllaços els trobareu a la pestanya Erasmus+ Ka2.