Celebrem el dia d’eTwinning

El passat dia 9 de maig es va celebrar el dia d’eTwinning i el final de la campanya de primavera. Todas i tots els eTwinners ens vam animar a participar-hi i celebrar el tema anual d’eTwinning, el patrimoni cultural.

Per festejar eTwinning i el patrimoni cultural als centres educatius d’arreu d’Europa,  els estudiants van recrear una peça artística europea a la seva elecció. A l’escola vam seleccionar l’obra d’art fent servir els recursos d’Europeana. Es podria tractar d’una pintura europea famosa o una altra obra d’art del nostre entorn local. Les obres les vam representat creant 1 tableau vivant. Algunes obres les vam crear a l’escola i desprès els alumnes les han continuat a casa. Voleu veure el resultat? Mireu el padlet que us hem preparat!

Made with Padlet