Erasmus+: Mobilitat a Grècia dia 5

L’últim dia de mobilitat a Grècia els nens i les nenes participants van anar a l’escola on vam realitzar les últimes activitats programades. La primera d’elles era una història col·laborativa en la qual per grups havien d’escriure per torns creant el viatge d’un refugiat.

En la següent activitat, els alumnes havien de reconèixer els diferents tipus d’immigrants o refugiats d’una sèrie d’exemples donats online per material creats per ACNUR.

La última de les activitats tornava a presentar diferents situacions en les que refugiats intentàven entrar en diferents illes on, depenent de les instruccions rebudes, volien o no volien acollir-los i posteriorment els que representaven refugiats, havien d’explicar com es sentien.

També vam avaluar les activitats del projecte i la mobilitat a Grècia.

El nostre viatge va arribar també a la seva fi aquell mateix dia, per tant, els nens i nenes de l’escola de Nea Karyà es van acomiadar de nosaltres. Va ser un acomiadament molt emotiu. Serem amics per sempre!