ENS MUDEM!!!

Ja podeu veure el nou bloc clicant aquí!!!

web-hosting-bds

Publicat dins de GENERAL | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR!!!

IMG_4199

Publicat dins de GENERAL | 1 comentari

FESTIVAL DE FINAL DE CURS

Aquí podeu veure els balls d’aquest any del festival de final de curs del dia 20 de juny!!!

Esperem que us agradin!

P3-P4     P5     CICLE INICIAL     CICLE MITJÀ     CINQUÈ     SISÈ

Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2015-16, FESTIVALS FINAL DE CURS, VÍDEOS | 1 comentari

COMIAT SISÈ

MOLTES GRÀCIES PER TOT I MOLTA SORT!!!

Paraules de comiat!

Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2015-16, VÍDEOS | 1 comentari

ACAMPADA SISÈ

_DSC0695
El passat dijous dia 16 vam fer la ja tradicional acampada i comiat de sisè a l’escola. Va ser una nit fantàstica on vam poder sopar amb totes les famílies, fer un torneig de mataconills, veure uns vídeos, jocs de nit…de tot menys dormir…però va ser un dia inoblidable. Moltes gràcies a tots i a totes!!!

Veure algunes fotos!

BULLYING SANGUINOLENT!!!

dvd

Ja podeu veure la pel·lícula realitzada pels alumnes de sisè d’aquest curs. A més, també hi ha documents del procés seguit, objectius, making of…etc. Esperem que us agradi!!!

Podeu veure-la a l’apartat Cinema a l’escola o clicant a l’enllaç!

Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2015-16, VÍDEOS | 1 comentari

TROBADA ESPORTIVA VILAFRANCA

IMG_3676
El passat divendres dia 27 vam participar a Vilafranca a una trobada esportiva amb tots els centres de l’Alt Penedès que van voler participar-hi. Va ser un dia genial i ben organitzat. A més, a la tarda es va fer el concurs d’estirar la corda entre totes les escoles i…l’Escola Renaixença va guanyar i vam ser els primers classificats!!! Enhorabona a tots i a totes!!!

Fotos de Cicle Superior

Publicat dins de CURS 2015-16, SORTIDES | Deixa un comentari

L’HORA DEL CONTE

Aquest curs hem estat treballant el conte a tots els cicles i cada classe s’ha preparat una història determinada durant un temps  i posteriorment han anat a llegir-la a tots els companys i companyes de l’escola. Ha estat una activitat molt ben acceptada pels nens i nenes, tant per qui havia d’explicar el conte com pels oients.

Imatges

VISITA IL·LUSTRADOR

IMG_3155
Aquest curs hem estat llegint diferents llibres durant el curs. Un cop acabats hem tingut la visita d’un dels seus il·lustradors, en Valentí Gubianes i vam poder conèixer aspectes sobre aquesta tasca i veure com treballa en directe. En Valentí ens va fer unes xerrades fantàstiques i molt interessants.

Imatges

ACAMPADA A MEDIONA

IMG_3439
El dijous i divendres dies 19 i 20 vam fer la tercera acampada de Mediona amb les altres escoles del municipi. Vam fer algunes activitats lúdiques entre tots els nens i nenes i força estona lliure, la tarda nit va anar genial i vam poder dormir entre 8 i 10 hores.

Veue fotos

Publicat dins de CURS 2015-16, SORTIDES | Deixa un comentari