El David, el “nostre” conserge de l’escola ha batejat el seu propi gegantó. Va ser al llarg de la Festa Major de Rellinars d’aquest estiu.
El podeu veure molt i molt content!!!!
El David, el “nostre” conserge de l’escola ha batejat el seu propi gegantó. Va ser al llarg de la Festa Major de Rellinars d’aquest estiu.
El podeu veure molt i molt content!!!!
El diumenge 7 de juliol, els pares/entrenadors de les activitats esportives extraescolars, promogudes per l’AMPA de l’escola, vàren realitzar una sortida al Tibidabo, que per les cares que fan, de ben segur que s’ho van passar d’allò més bé.
Moltes gràcies per dedicar tantes i tantes hores a l’educació esportiva dels nens i nens de l’escola.
Ja s’ha acabat un altre curs, i arriba l’estiu, temps per descansar, gaudir de la calor, fer coses que al llarg de l’any no ens son possibles, ….. i també, per seguir aprenent, tot passejant pel bosc, anar a d’altres ciutats, visitant exposicions, participant de festes majors, … i moltes i moltes coses que ens aporten uns “altres” sabers.
Les mestres i el Xavi us desitgem un molt BON ESTIU!!!
Algunes de les fotos de l’excursió al Parc Güell del divendres 7 de juny!!!
El dissabte 8 de juny, la colla gegantera de Rellinars ha realitzat la primera actuació després de dos anys d’inactivitat.
La colla, formada per famílies de l’escola, ha participat del bateig d’una gegants de l’escola Tecnos de Terrassa.
Gràcies per fer-los reviure!!!
“Érem prop d’una vintena de participants entre mestres, pares i fills. Una hora i mitja plena de diversió, aprenentatge i motivació amb cafès, sucs i magdalenes incloses. Van jugar 9 persones activament mentre els altres observaven desde fora com si fós un programa de televisió. Després vam canviar. Tots plegats vam poder descobrir experiencialment el treball en equip, habilitats per llegir i comunicar-nos, l’autoconeixement, la intel.ligència emocional (com gestionar la por, la vergonya, l’empatía), de saber escoltar activament, els valors…Moltes gràcies a totes les persones que ho van fer possible!”
Moisès
El proper DIMARTS dia 4 de juny, a les 5 de la tarda ens tornarem a trobar.
Aquesta vegada el Moisès ens ensenyarà el joc BIOPOLIS, que ha generat tant interès en diferents àmbits: educatiu, empresarial, …
NO US HO PERDEU!
El dissabte 20 d’abril, un grup de 5 valentes i valents es van desplaçar fins als boscos de Mpssèn Homs per fer una cursa d’orientació.
Vam aprendre a interpretar un mapa, a fer servir la brúixola, a no caure en les trampes de l’organització i a passar-nos-ho molt bé en grup.
El divendres 5 d’abril, el Francesc Sales, cap de la colla dels geganters de Rellinars, va venir a emprovar-nos una estructura per tal de que el Jordi Grau (expert en gegants) en faci una per poder acabar el gegantó que vàrem fer des de l’escola.
Aquesta setmana hem fet la maqueta, qué és el treball final del projecte de Agrupaciones (sostenibilitat). La maqueta representa l’entorn de l’escola. La nostra intenció és reflexionar i fer una proposta de poble i d’entorn el més sostenible possible.
Hem d’anar-la construint entre tots, però de moment, només hem començat les corbes de nivell.
Per aconseguir els planells a escala 1/200, ens ha ajudat el Xavi Blanco, pare de l’escola i topògraf i la Clara Balsach, que està estudiant arquitectura. També el pare del Pol Chica ens ha anat assessorant en el procés.
Quan estigui feta, us l’anirem ensenyant.