Diada del Pedal 2017

icona_escola                                 gincana bicicleta

Llagostera, 12 de juny de 2017.

Benvolgudes famílies,

L’escola Puig de les Cadiretes conjuntament amb l’Associació de Famílies d’Alumnes del centre (AFA) organitza la “DIADA DEL PEDAL” per als alumnes d’Educació Primària. La celebració està prevista per al divendres, 16 de juny de 2017 i està oberta a totes les famílies d’Educació Primària que desitgin participar-hi.

Es podrà participar a la Diada del Pedal escollint una de les opcions següents:

• Opció 1: recorregut en bicicleta fins al parc de l’Estació a Cassà de la Selva.
  • Opció 2: recorregut en bicicleta fins a la Pineda Fosca.
  • Opció 3: recorregut a peu fins a Mas Maiensa on s’hi realitzarà un taller de Natura.

El programa de la celebració és el següent:

Horari PROGRAMA DE LA DIADA DEL PEDAL Acompanyants

Recorregut en bicicleta

Cassà de la Selva

Pineda Fosca

Cassà de la Selva

Tornada a l’escola

Sortida en bicicleta

Esmorzar

Docents, familiars

Recorregut a peu
09:00 h Mas Maiensa Sortida a peu, esmorzar i taller de Natura Docents
11:00 h Tornada a l’escola Docents
13:00h Sortida per la porta principal del centre dels alumnes que NO es queden a dinar.

En cas d’escollir les opcions 1 o 2 corresponents al recorregut en bicicleta fins al parc de l’Estació de Cassà de la Selva (opció 1), o bé, a la Pineda Fosca (opció 2), cal tenir ben presents els aspectes següents:

1. Haver adquirit habilitats suficients en l’ús de la bicicleta i resistència física adequada per afrontar el recorregut escollit. Cal estar en forma per fer el recorregut d’anada fins a la Pineda Fosca , o bé, fins al Parc de l’Estació de Cassà de la Selva i tornada fins a l’escola.
  2. Disposar d’una bicicleta en perfecte estat.
  3. Anar equipat amb casc com a element de protecció imprescindible.
  4. Anar proveït d’esmorzar i aigua suficient per a tot el recorregut

A fi de facilitar l’organització de la celebració, us agrairíem que omplíssiu l’ AUTORITZACIÓ corresponent i la retornéssiu al tutor/a, abans del dia 14 de juny de 2017.

Cordialment,

La direcció del centre

En/Na…………………………………………………………………….. amb DNI:…………………………… AUTORITZO el meu fill/a …………………………………………………………………. alumne/a del nivell………….d’Educació Primària a participar en la Diada del Pedal d’enguany en l’opció que a continuació subratllo:

1: Recorregut en bicicleta fins al parc de l’Estació a Cassà de la Selva a partir de 3r nivell. El meu fill/a està suficientment entrenat per recórrer en bicicleta el trajecte d’anada i tornada. Els alumnes de 3r nivell podran escollir aquest recorregut si van acompanyats d’un familiar.

2: Recorregut en bicicleta fins a la Pineda Fosca. El meu fill/a està suficientment entrenat per recórrer en bicicleta el trajecte d’anada i tornada.

3: Recorregut a peu fins el Mas Maiensa.

Data:

SIGNATURA pare / mare / tutor-a legal