Proves Cambridge English

L’Institut de Llagostera és des d’aquest curs 2016-2017, centre acollidor i examinador de les proves Cambridge English. La nostra escola és centre adscrit a l’Institut de Llagostera i centre preparador de les proves Cambrigde English, corresponents als alumnes de cicle mitjà i cicle superior amb el nivell adient per superar-les: YLE Starters, YLE Movers i YLE Flyers.

Enguany les proves es celebraven dissabte, 27.05.17 amb la participació de vuit alumnes acompanyats per una de les mestres de Llengua anglesa del centre i les seves famílies. L’experiència ha rebut una valoració molt positiva per part de tots els participants.

Atesa la importància del coneixement de llengües estrangeres en el context de la Unió Europea i la qualitat de l’avaluació de les proves esmentades, el nostre centre forma part del projecte nacional per a escoles: National Schools Project.

20170527_084358 (1) (1)