Concurs Cangur 2017

Enguany els alumnes de cicle superior han participat a les proves de matemàtiques del concurs CANGUR 2017, celebrat el dijous 16 de març de 2017, data de realització de la fase de centre.

El concurs Cangur  2017 està organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), entitat nacional integrada en l’associació internacional Le Kangourou sans frontières (KSF), associació que reuneix personalitats del món matemàtic de nombrosos països i en el marc de la qual es convoca anualment el concurs Cangur.

Aquest concurs pretén difondre la cultura matemàtica i un dels mitjans utilitzats és l’organització d’aquest  joc – concurs, desenvolupat el mateix dia pels alumnes de totes les nacions participants.

L’objectiu d’aquesta iniciativa científica és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible  i contribuir a la generació d’interès per a les matemàtiques entre la mainada i els joves, sense cap objectiu de selecció nacional ni de comparació entre països.

L’escola Puig de les Cadiretes ha obtingut un any més excel.lents resultats: L’Adrià Rovira Rissech de 5è nivell i la Jhan Carla Tapia Zenteno de 6è nivell estan dins de 1% de les millors puntuacions i rebran un diploma de menció honorífica i un petit obsequi.

La Ruth Remus González de 5è nivell està dins el 5% dels millors resultats.

Només ens resta felicitar a tots els participants i recordar-vos que l’objectiu no era guanyar i aconseguir un premi, sinó apropar-nos una mica més al divertit i màgic món de les matemàtiques i aconseguir ser una mica més “millors matemàtics”.

??????????????