Destreses en l’ús de la bicicleta

icona_escola                                                    gincana bicicleta

Llagostera, 11 de maig de 2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que els mestres de l’Àrea d’Educació Física han organitzat una activitat pels alumnes de tots els nivells d’Educació Primària que té per objectiu impulsar les destreses en l’ús de la bicicleta, a través de diversos exercicis realitzats en un circuit situat a la pista esportiva del pati.

Dates:

• Divendres, 19 de maig de 2017: alumnat de 4t nivell
  • Dimarts, 30 de maig de 2017: alumnat de 1r, 5è i 6è
  • Dijous, 1 de juny de 2017: alumnat de 2n i 3r nivell

En les dates previstes, caldrà accedir al centre per la porta del pati d’Educació Primària, d’accés directe al carrer, a fi de deixar la bicicleta en l’espai que es reservarà per aquest ús.

Per a participar en l’activitat esmentada és del tot imprescindible portar a l’escola una bicicleta en perfecte estat mecànic i un casc.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Ben cordialment,

Mestres de l’Àrea d’Educació Física