Visita de l’escriptora Rosa Casanovas

rosa_1      rosa_2

Els dies 6 i 7 d’abril de 2017, els alumnes de cicle mitjà han rebut la visita de l’autora del llibre “El regal”, l’escriptora llagosterenca Rosa Casanovas.

Amb la finalitat de desenvolupar l’hàbit lector i escriptor dels alumnes, cada any les tutores de 3r i 4t nivell escolleixen un llibre que estimuli la creativitat i el sentit crític dels nens i nenes, convidant el seu autor a presentar-lo per tenir oportunitat de conèixer els fonaments del llibre.

La Rosa Casanovas, gran coneixedora del món dels infants per tots els anys dedicats a l’educació dels més petits, ens ha endinsat en un viatge màgic cap a Groenlàndia de la mà dels personatges de “El regal”.

Moltes gràcies Rosa per obsequiar-nos amb aquest llibre meravellós!

IMG_2271  IMG_2273IMG_2280 IMG_2284 IMG_2274  IMG_2275