Programa “Neda a l’escola”

Una any més l’escola ha obtingut una subvenció de l’Àrea de Cooperació Esportiva de la Diputació de Girona, relativa al programa “Neda a l’escola”.

Per aquest motiu, des de l’àrea d’Educació Física del nostre centre s’ha planificat una unitat didàctica dirigida als alumnes de 2n nivell d’Educació Primària, a la piscina municipal coberta de Cassà de la Selva. La durada d’aquesta activitat és de vuit sessions distribuïdes de la forma següent: 7, 21 i 28 d’abril, 5, 12, 19 i 26 de maig i 2 de juny de 2017.

L’activitat de natació està inclosa en el currículum de l’àrea d’Educació Física, per aquest motiu la unitat didàctica s’ha iniciat amb una avaluació inicial per a valorar les habilitats prèvies dels alumnes a la piscina. L’activitat es desenvolupa amb l’atenció d’un monitor/a per grup d’alumnes.

Els objectius que es pretenen assolir són els següents:

• Familiaritzar l’alumnat amb el medi aquàtic.
  • Aconseguir un domini dins de l’aigua que els permeti nedar en seguretat.
  • Contribuir mitjançant la natació al procés de desenvolupament motriu general.
  • Adquirir hàbits saludables envers aquest medi aquàtic i l’activitat física en general.

És una activitat subvencionada en bona part per la Diputació de Girona, per afrontar  les despeses corresponents al transport escolar i l’equip de monitors titulats responsables de dinamitzar la unitat didàctica a la piscina coberta municipal de Cassà de la Selva.DSC03650 DSC03651 DSC03652 DSC03653 DSC03655 DSC03657 DSC03658 DSC03659