Visita dels Alumnes de 4t a l’Institut de Llagostera

Dimecres, 29 de març del 2017, els alumnes de 4t nivell visitaren l’Institut de Llagostera per realitzar unes activitats corresponents a la unitat didàctica dels “Minerals”.
Els alumnes de CTMA de 1r de Batxillerat eren els responsables de preparar un seguit d’activitats molt interessants en el laboratori, a fi de guiar els alumnes de 4t nivell de Primària en l’aprofundiment del coneixement dels minerals: observació de cristalls de clorur amb a través de lupes, observació amb el microscopi de cristalls de sulfat de coure, de nitrat de potasi i d’ADP.
A continuació, els acompanyaren a visitar el Jardí de les Roques i resta d’exposicions del Departament de Ciències: “Els llegums”, “El sucre en l’alimentació” i “Notícies científiques dels últims 20 anys”.
Els alumnes de 4t nivell de Primària agraeixen enormement l’atenció rebuda per part dels alumnes de CTMA de 1r de Batxillerat i l’oportunitat de realitzar unes activitats molt interessants en el marc de les instal·lacions de l’Institut de Llagostera.

1 2 3 4 5 6 7